هرچند سال، یک بحران؟

هورنیوز – این بحران‌ها (گذشته از آن‌چه در زمان حیات حضرت روح‌الله رقم زده است) عبارتند از سخنرانی جنجالی در سالگرد پیروزی انقلاب در سال ۷۱ که به ایجاد محدودیت‌هایی برای وی در دولت سازندگی توسط وزیر کشور وقت (آقای عبدالله نوری) انجامید، پنج سال و بعد از دوم خرداد در آبان ۷۶ بازهم وی به سخنرانی شدیدالحنی پرداخت که به حصر خانگی وی انجامید.

او پنج سال بعد از حصر خارج شد که این‌بار البته حاشیه خاصی برنیانگیخت و سرانجام در سال ۸۸ درگذشت و مراسم تشییع‌اش در گرماگرم فتنه، تنش‌هایی را در خود داشت. این‌بار هفت سال بعد از آن تاریخ، پسرش فایل صوتی‌ای قدیمی در حمایت آقای منتظری از سازمان منافقین منتشر کرده که به جنجالی منجر شده است.

رونمایی از این فایل صوتی درباره آدمی که «در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر» برایش به‌وجود آمد و او چشم بر جنایات اطرافیانش بست و حالا مدعی خون جنایت‌کار منافق شده، از شگفتی‌های عجیب روزگار است. چه اینکه الان بازماندگانش، همان‌گونه که در طول عمر او تلاش کردند مقابل نظام اسلامی بایستد و امام در جایی آنها را منافقین می‌نامند و می‌گویند: «اگر شما نظر من را شرعاً مقدم بر نظر خود می‌دانید که مسلماً منافقین صلاح نمی‌دانند و شما مشغول به نوشتن چیزهایی می‌شوید که آخرتتان را خرابتر می‌کند…» حالا بعد از مرگش هم دست‌بردار نیستند و پازل جدیدی در هدم چهره برخی شخصیت‌های انقلابی و احیای صورت کریه منافقین، چیده‌اند.

https://hoorkhabar.ir/615627کپی شد!
40