تعطیلی بیش از ۷ هزار واحد صنعتی

هورنیوز – علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در سیستم بانکی از همه دنیا عقب افتاده‌ایم و دوستان فراموش نکرده‌اند که در همین اصفهان دلالان چه جلسات متعددی برگزار می‌کردند و برای گشایش LCها حداقل ۱۰ درصد مبلغ را طلب می‌کردند.

یزدانی بیان کرد: برای شنیدن حرف دوستان جلسات زیادی را تشکیل داده‌ایم و خواهیم داد در طول ۳ ماه گذشته در ۳۱ استان کشور حضور یافته‌ام و در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دفترم در طول ۴ ماه بیش از ۷۰۰ نفر را دیدار کردم.

وی تصریح کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری باید مشکلات خودمان را در داخل کشور حل کنیم؛ سرمایه‌گذاری که بدون مبنا صورت گیرد باعث ایجاد مشکلات دیگر می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شد: در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور، در ۷۸۰ شهرک و نواحی صنعتی کشور بیش از ۳۷ هزار واحد وجود دارد که بیش از ۷ هزار واحد آن تعطیل است، ۵۸ درصد آن مستند به سال و ماه در دولت قبل صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: اگر قانونی تصویب شد باید آن را اجرا کنیم؛ اگر قانون در زمینه‌های مختلف مشکل دارد اکنون باید به فکر آن بود.

https://hoorkhabar.ir/614762کپی شد!
33