تلاش خواهم کرد که مطبوعات استان پویاتر باشند/رسانه‌ها مطالبه‌ و نقد کنند

به گزارش هورنیوز  دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در دومین نشست با مدیران رسانه‌های استان پیشاپیش با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: به دلیل برگزاری نشست استانداران کشور در روز شنبه و یک شنبه در روز خبرنگار کنار رسانه‌های استان و خبرنگاران نخواهم بود اما با برنامه‌ریزی های انجام شده، معاونان استاندار و مدیران کل در روز خبرنگار، هر کدام در رسانه‌ای حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: این حضور جهت تجلیل از زحمات رسانه‌ها و بیان اهمیت تلاش خبرنگاران برای سالم سازی و اداره بهتر استان خواهد بود.

استاندار خوزستان گفت: مطبوعات استان پویا و فعال باشند .پیگیری و تلاش خواهم کرد از سوی صنایع و دستگاه های استان حرمت رسانه‌ها را حفظ کنند و در این خصوص تذکر و یادآوری خواهد شد.

شریعتی عنوان کرد:از برگزاری جشنواره رسانه‌های استان حمایت می‌کنیم.

استاندار خوزستان با بیان این که رسانه‌ها جامعه را در مسیر منطق قرار می‌دهند، تصریح کرد: باید رسانه‌ها تلاش کنند که مطالب و محتوای آن‌ها موجب اختلاف در بین هم‌استانی ها و شهروندان نشود.

شریعتی با اشاره به پیگیری رسانه‌ها در خصوص انتقال آب از سرشاخه‌های کارون عنوان کرد:با وجود طرح کشاورزی ۵۵۰هزار هکتاری در استان، آب اضافه‌ای برای انتقال وجود ندارد.

وی عنوان کرد: کارهای خوبی در سطح استان در حال پیگیری است و رسانه‌ها هم باید مطالبه کنند تا رخوت و بی‌انگیزی در مدیران استان ایجاد نشود،لازم است که رسانه‌ها از دستگاه‌های استان انجام وظایف خود را مطالبه کنند و در این خصوص نقد کنند.

https://hoorkhabar.ir/613798کپی شد!
41