تشکیل شورای اداری با محوریت نماز در خوزستان

هورنیوز – جمال عالمی‌نیسی در جلسه ستاد اقامه نماز که امروز (۱۲ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت ابلاغ به موقع مصوبات جلسه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اظهار کرد: اعضای ستاد اقامه نماز استان خوزستان باید عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را از آنها مطالبه کنند.

وی بیان کرد: بازرسی مستمر از شهرستان‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد که در این راستا رابطان شهرستان‌های استان نیز باید فعال شوند. همچنین فعالیت ستاد اقامه نماز شهرستان‎ها باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در هنگام عبور و مرور اتوبوس‌ها در پایانه‌های درون شهری و برون شهری باید نسبت به تداخل موقع نماز و ساعت حرکت آنها دقت لازم صورت گیرد، گفت: عملکرد نمازخانه‌های بین راهی رصد و گزارش آنها نیز به استانداری خوزستان ارسال می‌شود. در بازدید از عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری‌‌های شهرستان‌‌ها به تناسب شاخص‌های تعیین شده از سوی ستاد اقامه نماز، فرمانداری و شهر نمونه معرفی و از آنها تقدیر می شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری خوزستان گفت: پیش از این مقرر بود که در یک سال دو اجلاسیه نماز در شهرستان‌ها برگزار شود، بنابراین باید پیگیری‌های لازم به منظور برگزاری این اجلاسیه‌ها در شهرستان‌ها در نیمه نخست سال انجام شود.

وی عنوان کرد: در هماهنگی با استاندار خوزستان پیشنهاد می شود که شورای اداری با چارچوب و شاکله شورای اداری استان ولی با محوریت نماز تشکیل شود.

عالمی نیسی همچنین بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‎های دهه کرامت و بزرگداشت میلاد دو معصوم تاکید کرد.

https://hoorkhabar.ir/613177کپی شد!
59