موافقت ضمنی وزیر نفت با حضور تیم نفت آبادان در لیگ برتر واترپلو

هورنیوز – حسین عیسی‌زاده دریس اظهار کرد: برای بازگرداندن استان خوزستان به روزهای طلایی خود در رشته‌های شنا و واترپلو برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این رابطه هیأت‌های شنای شهرستان‌ها فعال شدند و رئیس یا سرپرست اغلب آنها تعیین و منصوب شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان متذکر شد: در مدت اخیر نیز دستاوردهای بسیار خوبی در ورزش شنا و واترپلوی استان در سطح کشور و بین‌الملل به دست آمده و هیأت شنای استان پس از ۱۰ سال رکود، شاهد پویایی و تحرک است.

عیسی‌زاده دریس با بیان اینکه امسال، سال پرکاری برای هیأت شنای خوزستان است، خاطرنشان کرد: با موافقت ضمنی وزیر نفت با حضور تیم نفت آبادان در لیگ برتر واترپلوی کشور، امسال در این عرصه دو نماینده خواهیم داشت.

وی یادآور شد: شهریور ماه امسال نیز تیم نفت امیدیه باید به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و در حال آماده‌سازی مقدمات حضور این تیم در این رقابت‌ها هستیم.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان به فعالیت‌های عمرانی این هیأت نیز اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد استخرهای موجود در استان در دستور کار هیأت قرار دارد و رایزنی‌های گسترده‌ای در این رابطه صورت گرفته است.

عیسی‌زاده دریس تصریح کرد: بر این اساس جلساتی با نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام برگزار خواهد شد و پیگیری‌هایی صورت خواهد گرفت تا از طریق نماینده اعتباراتی برای احداث استخر در بندر امام خمینی (ره) و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه جذب و تأمین شود.

وی در پایان از حمایت‌های همه‌جانبه و تمام قد استاندار خوزستان از فعالیت‌های هیأت شنا تقدیر کرد و افزود: این حمایت‌ها موجب می‌شود برنامه‌های خود را با قدرت هرچه تمام‌تر دنبال کنیم و در راستای توسعه، پیشرفت و تعالی شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان گام‌های محکم‌تری برداریم.

 

https://hoorkhabar.ir/611807کپی شد!
35