محرومیت زدایی از کوی علی آباد و محلات خارج از محدوده شهری در دستور کار منطقه سه قرارگرفت

هورنیوز – گلستانی مدیر شهرداری منطقه سه اهواز در نشستی ضمن تشکر از همکاران بخاطر اقدامات انجام شده در روزهای آتی اظهار امیدواری کرد و گفت ؛ با پیگیری های مکرر شهردار محترم اهواز و مجموعه شهرداری منطقه سه محرومیت زدایی از محلات خارج از محدوده شهری در دستور کار منطقه سه قرارگرفت .

وی در ادامه با اشاره  به اقدامات قبلی در خصوص مناطق محروم شهرداری منطقه سه بیان نمود ؛ هم اکنون در کوی علی آباد در حال انجام خدمت رسانی و فعالیت های عمرانی می باشیم.

شهردار منطقه در ادامه یادآور شد:  منطقه سه در شرایطی قرار دارد که  با بیشترین و وسیعترین حجم کاری روبرو بوده و به تبع آن مشکلات بیشتری نیز دارد.

وی خاطر نشان کرد:  این مشکلات در منطقه سه با توجه به وسعت جغرافیایی می باشدکه به حول و قوه الهی توانستیم پس از بررسی و مطالعات به مناطق محروم سطح حوزه استحفاظی خود نیز بپردازیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از  اواسط تیر این اقدامات جهادی برای محرومیت زدایی  آغاز شده افزود : فعالیتهای عمرانی جهت زیرسازی و آسفالت خیابانهای کوی علی آباد آغاز و در حال اجرا می باشد.

شهردار منطقه گفت: جلسات  جداگانه و تخصصی نیز  با حضور   معاونین منطقه   انجام پذیرفت و در این جلسات  مسائل جزء به جزء مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مدیر منطقه سه اظهار داشت: با وجود بودجه های مشخص شده و تخصیص یافته و مسائل تامین آنها ؛ اما شهرداری نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام نموده است و همچنان در حال خدمت رسانی به این مناطق می باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما درصدد رفع مشکلات مناطق محروم و آسیب پذیر در راستای اجرای سیاستهای شهرداری اهواز عمل می کنیم و در مورد خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حال پیگیری و اقدام هستیم.

گلستانی در پایان با اشاره به رعایت دستورالعمل های راهبردی از سوی شهردار محترم کلانشهر اهواز تاکید کرد: مجموعه منطقه سه  یقینا بر اساس این دستورالعمل ها اقدامات لازم را اجرایی خواهد نمود.

https://hoorkhabar.ir/611727کپی شد!
79