پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌های خوزستان در دو نوبت

هورنیوز – فرامرز کیانی‌زاده اظهارکرد: در ورزش به خصوص ورزش قهرمانی به دنبال کسب مدال و افتخار هستیم و در دنیای ورزش، مهم‌ترین و بزرگترین افتخاری که برای یک ورزشکار می‌تواند وجود داشته باشد، کسب سهمیه المپیک، حضور در المپیک و مدال‌آوری در این رقابت‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: استان خوزستان تعدادی ورزشکار در مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو دارد که در المپیک و در رشته کشتی سعید عبدولی و حبیب‌الله اخلاقی یا رامین طاهری را به عنوان ورزشکار و ایرج اسفندیاری‌فر را به عنوان مربی و در رشته والیبال مصطفی شریفات و محمد موسوی را داریم.

وی افزود: همچنین در پارالمپیک و در رشته دو و میدانی جواد حردانی، علیرضا قلعه‌ناصری و هاشمیه متقیان، در بسکتبال با ویلچر عادل طرفی، در تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی، در رشته تیراندازی حسین امیری (به عنوان مربی)، در جودو نابینایان و کم‌بینایان امید ‌جعفری و در فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم‌بینایان حسین رجب‌پور و محمد حیدری را داریم.

وی خاطرنشان‌کرد: پیش از اعزام ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قصد داریم شارژ مالی انجام دهیم تا ورزشکاران‌مان با انگیزه بیشتری به فکر افتخارآفرینی برای استان و کشور باشند. من قصد دارم روز شنبه هفته آینده نیز به تهران سفر و دیداری با ورزشکاران المپیکی خوزستان داشته باشم و تقدیر و تشکری به عمل آورم و پاداش نقدی به آن‌ها اهدا کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که پس از بازگشت این ورزشکاران از المپیک و پارالمپیک، حتی در صورت عدم کسب مدال، با حضور استاندار از آن‌ها تقدیر خواهیم کرد و پاداش خواهیم داد، گفت: اگر هم دست پر برگردند، هدف این است که از سوی آقای شریعتی، استاندار خوزستان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به مدال‌آور طلایی ۲۰ میلیون تومان، مدال‌آور نقره ۱۰ میلیون تومان و مدال‌آور برنز ۵ میلیون تومان پاداش دهیم، ضمن این‌که در تلاش هستیم با کمک گرفتن از دیگر دستگاه‌های استان نیز هدایای دیگری برای این افتخارآفرینان در نظر بگیریم.

https://hoorkhabar.ir/611357کپی شد!
30