افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در دزفول

هورنیوز – عظیم سرافراز با تایید تصویب نرخ جدید کرایه های تاکسی و خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر دزفول در سال ۹۵ از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: این افزایش نسبت به پارسال بین ۱۵ تا ۱۷ درصد می باشد.

وی افزود: بر اساس نرخ جدید کرایه تاکسی از مبدا چهار راه شریعتی تا میدان آزادی (مثلث ) از پنج هزار ریال به شش هزار ریال و از چهار راه شریعتی تا میدان وحدت (حاج مرادی) از شش هزار به هفت هزار ریال افزایش یافت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول نرخ کرایه تاکسی از میدان امام خمینی (ره) تا ندامتگاه فجر در ابتدای جاده گتوند را ۱۳ هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کرایه قبلی این مسیر ۱۱ هزار ریال بوده است.

وی از افزایش کرایه اتوبوس های شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس های خصوصی مهرشهر با ۱۷ کیلومتر مسیر رفت و برگشت از ۵ هزار ریال به ۶ هزار ریال افزایش یافته و نرخ کرایه اتوبوس از خیابان مطهری با ۷ کیلومتر مسیر رفت و برگشت از ۳ هزار و ۵۰۰ ریال به ۴ هزار و ۲۰۰ ریال افزایش یافته است.

این مقام مسئول اذعان داشت: کرایه سرویس مدارس نیز ۱۵ درصد افزایش یافته است ضمن اینکه در سال تحصیلی آینده از فعالیت تاکسی های فرسوده برای سرویس مدارس جلوگیری می شود تا خدمات رسانی به دانش آموزان به بهترین نحو انجام شود.

عظیم سرافراز درخصوص استفاده از کولر در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی دزفول نیز گفت: افزایش کرایه ها بر اساس استفاده از کولر اتوبوس و تاکسی انجام شده و رانندگان اتوبوس و تاکسی موظف به روشن کردن کولر هنگام جابجایی مسافر هستند.

https://hoorkhabar.ir/610628کپی شد!
33