اخباری کوتاه از ورزش خوزستان در ۲۷ تیر ماه

کاپیتان تیم ملی نوجوانان در استقلال خوزستان

محمد شریفی کاپیتان تیم ملی نوجوانان با عقد قرارداد ٣ ساله به تیم استقلال خوزستان پیوست.

 

مبلغ قرارداد مهاجم استقلال

طبق شنیده ها رقم قرارداد رحیم زهیوی در لیگ شانزدهم با استقلال خوزستان ۵۵۰ میلیون تومان است البته بند های دیگر در قرار داد زهیوی وجود دارد که پول دریافتی وی را به ۷۰۰ میلیون تومان می رساند.

 

برترین‌های جودو نوجوانان خوزستان
در وزن ۴۶ کیلوگرم محمد فتحی از اندیمشک، در وزن ۵۰ کیلوگرم مصطفی ریاحی‌فر از شوشتر، در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد خوشبین از اندیمشک، در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل طریفی از شوشتر، در وزن ۶۶ کیلوگرم رضا سگوند، در وزن ۷۳ کیلوگرم سجاد یعقوبی، در وزن ۸۱ کیلوگرم امیر خوش‌خبر و در وزن ۹۰ کیلوگرم سیاووش امین‌نیا همگی از اندیمشک و در وزن ۹۰+ کیلوگرم امین پورطحان از شوشتر، به عنوان نخست وزن‌های خود دست پیدا کردند.

 

ارائه مدارک بازیکنان استقلال خوزستان امروز به سازمان لیگ
امروز علی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان به تهران سفر می‌کند و قرارداد بازیکنان این تیم در فصل ۹۴-۹۵ را به سازمان لیگ ارائه می‌دهد تا با بررسی مدارک بازیکنان کارت بازی‌ آنها صادر شود.

 

حفیظی به ملی حفاری اهواز پیوست

پیمان حفیظی بازیکن ملی پوش شهید منصوری قزچک به ملی حفاری اهواز ملحق شد.

 

معرفی برترین های مسابقات تنیس‌روی‌میز خردسالان خوزستان
در رده سنی زیر ۸ سال، امیررضا شمس از ایذه در جایگاه اول قرار گرفت، محمدرضا میرزایی از آبادان دوم شد و اهورا باشت باویان و اشکان بیگی هر دو از آبادان به صورت مشترک سوم شدند.
در رده سنی زیر ۹ سال نیز مهدی نیک بخت از ایذه به قهرمانی رسید، علیرضا ساربان از اهواز نایب قهرمان شد و امیررضا شمس از ایذه و محمدرضا بیگی از آبادان به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

یک بدنساز، سرمربی استقلال اهواز شد
دکتر محمد سجادیان سرمربی استقلال اهواز در فصل آینده است.

 

گزینه های احتمالی هدایت نفت امیدیه
داریوش هرمزی،امید عیسی زاده،علی غیبی و ناصر مطلق گزینه های احتمالی امیدیه ای ها برای هدایت این تیم در فصل جدید می باشند

 

نشان طلای مسابقات تیراندازی کشور به بانوی خوزستانی رسید
در بخش تنفنگ بادی، حُسنا توتونچی از خوزستان موفق شد در بین ۱۱۰ ورزشکاری که در این بخش حضور داشتند، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

 

پایان پیکارهای تکواندو نونهالان و نوجوانان خوزستان
در بخش نونهالان دختر، ۷۲ تکواندوکار و در بخش نوجوانان نیز ۵۷ ورزشکار از اهواز، اندیمشک، شوشتر، دزفول، آبادان، مسجدسلیمان و هفتکل شرکت کرده بودند که در پایان و در هر دو رده سنی، اهواز، اندیمشک و دزفول به ترتیب در جایگاه‎های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

سرمربی جدید استقلال اهواز انتخاب نشده است
مهران حسن‌وند مدیر رسانه‌ای استقلال اهواز در مورد شایعه انتخاب محمد سجادی به عنوان سرمربی جدید استقلال اهواز اظهار داشت: سجادی مسئول امور فنی تیم است و هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده که بخواهیم سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

https://hoorkhabar.ir/610420کپی شد!
64