خبر خوش وزیر رفاه برای کارگران/ افزایش کرایه تاکسی در اهواز/ چهار راه برای کسر خدمت سربازی

توضیحات سردار کمالی درباره تغییر و بهبود سربازی

 به دنبال انتشار برخی اخبار درباره احتمال تغییر در خدمت سربازی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز توضیحاتی را درباره روند بهبود کیفیت خدمت سربازی ارائه کرد. (جزئیات بیشتر)

 

افزایش ۱۳۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان/ فضاهای ورزشی استان باید در اختیار عموم باشند

۵۲ طرح ورزشی در استان خوزستان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، استاندار خوزستان، فرماندار، امام جمعه موقت اهواز و جمعی دیگر از مسئولین استانی در ورزشگاه تختی اهواز افتتاح شد. (جزئیات بیشتر)

 

سوء مدیریت عامل گسترش کانون های ریزگرد در خوزستان

 به مسئولان محیط زیست توصیه می شود همانطور که حریم منزل شخصی برایشان ارزش دارد شهر و کشور را  نیز همانگونه محافظت کنند؛ اقدام و عمل را سرلوحه قرار دهند و از مدیریت های پشت میزی دست بردارند. (جزئیات بیشتر)

 

خبر خوش وزیر رفاه برای کارگران

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: به‌زودی با ابلاغ افزایش حق مسکن، افزایش دریافتی کارگران بر اساس قانون کار را شاهد خواهیم بود. (جزئیات بیشتر)

کرایه تاکسی های اهواز ۱۵ درصد افزایش می یابد

 

لایحه افزایش ۱۵درصدی کرایه تاکسی ها به شورای شهر ارسال و پس از تأیید اجرایی می شود. (جزئیات بیشتر)

 

مهمترین عامل حادثه ماهشهر، اداره شدن پتروشیمی ها توسط مدیران غیر بومی است

امام جمعه موقت اهواز گفت: برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث باید به دنبال علل آن بود و یکی از مهمترین عوامل آن اداره شدن پتروشیمی ها توسط مدیران غیر بومی است. (جزئیات بیشتر)

 

چهار راه برای کسر خدمت سربازی

سازمان نظام وظیفه در در مورد شیوه‌های کسر خدمت سربازی توضیحاتی برای یکی از رسانه‌ها ارسال کرده است. سازمان نظام وظیفه در در مورد شیوه‌های کسر خدمت سربازی توضیحاتی برای یکی از رسانه‌ها ارسال کرده است. (جزئیات بیشتر)

 

عدم استفاده از هنرمندان و گروه های جدید هنری، آنان را دلسرد می کند

یک هنرمند خوزستانی مشکل دیگر را عدم استفاده از هنرمندان و گروه های جدید با سابقه خوب و درخشان بیان کرد و خاطرنشان کرد:، این موضع باعث می شود افراد از ادامه کار هنری، دلسرد شده و کنار بروند. (جزئیات بیشتر)

 

هدف از تأسیس مدرسه بسکتبال ارتقای این رشته در خوزستان است

حامد حدادی بسکتبالیست مطرح کشور در آئین افتتاح مدرسه بسکتبال وی در اهواز گفت: مدرسه بسکتبال با هدف کمک به بسکتبالیست های سطوح پایه استان و شهر افتتاح می شود. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/610205کپی شد!
118
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.