تاخیر در ساعات پروازی به عهده شرکت های هواپیمایی است

وظیفه شرکت فرودگاه های استان خوزستان مهیاسازی شرایط برای فرود و پرواز هواپیما و همچنین خدمات دهی به مسافران محترم است.

محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار هورنیوز در خصوص پروژه توسعه فرودگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: این پروژه ها در دو بخش توسعه ترمینال داخلی و ترمینال خارجی اکنون درحال انجام هستند.

وی افزود: طرح توسعه ترمینال داخلی با ۲۷۰۰ متر مساحت، از طریق اعتبارات استانی تامین می شود و انتظار داریم تا پایان امسال به پایان برسد.

رضایی با بیان اینکه پروژه ترمینال خارجی فرودگاه اهواز از اعتبارات فرودگاه های کشور درحال پیشرفت است، افزود: به دلیل اینکه این طرح با پروژه های محوطه سازی روبروی ترمینال ها و افزایش پارکینگ هواپیما مرتبط است، با برگزاری مناقصه آن در آینده نزدیک، امیدواریم شاهد بهره برداری از آن در سال ۹۶ باشیم.

وی خبرداد: خرید دو دستگاه ILS (سیستم نشستن به وسیله دستگاه) که در شرایط بدی آب و هوا به کار گرفته می شوند، برای هردو سر باند فرود از دیگر برنامه ماست که اعتبارات آن از طریق فرودگاه های کشور تامین خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان در خصوص انتقادات به زمان بالای تاخیر پروازها در فرودگاه اهواز عنوان کرد: وظیفه شرکت فرودگاه های استان خوزستان مهیاسازی شرایط برای فرود و پرواز هواپیما و همچنین خدمات دهی به مسافران محترم است.

رضایی عنوان کرد: مشکل تاخیر در ساعات پروازی مربوط به شرکت های هواپیمایی است.

وی تصیح کرد: وظیفه نظارت بر عملکرد این شرکت ها با سازمان هواپیمایی کشوری است که متاسفانه دفتر آن تنها در تهران مستقر است و در هیچ استانی شعبه ای ندارد.

https://hoorkhabar.ir/609801کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.