چرا مجلس به تذکرات نمایندگان خوزستان توجهی نمی کند!؟

به گزارش هورنیوز ؛ درپی بلاتکلیفی نزدیک به دوماهه استان خوزستان که بدون استاندار مدیریت می شد، نمایندگان مردم خوزستان در اعتراض به این وضعیت تذکر کتبی خود را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کردند.

نکته جالب این تذکر کتبی، ثبت آن در تاریخ “یکم تیرماه” است درحالی که هیات دولت “۳۰ خردادماه” غلامرضا شریعتی را به عنوان استاندار خوزستان برگزیده بود.

ظاهراً مجلس دهم به دلیل مشغله زیاد به تذکر مهم و فوری نمایندگان خوزستان اهمیتی نداده و تا به امروز که ۲۳ روز از انتخاب شریعتی می گذرد، این تذکر را در صحن علنی قرائت نکرده است.

نمایندگان خوزستان نیز در اعتراض به این عدم رسیدگی مجلس، در پایان جلسه امروز مجلس، به هیات رئیسه در این خصوص اعتراض کردند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس نیز در واکنش به این اعتراض گفت: تذکر نمایندگان خوزستان در مورد موضوع استاندار این استان با تاخیر اعلام شد.

همچنین اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس نیز که تذکرات کتبی نمایندگان را قرائت می کرد، گفت: من در زمان قرائت تذکرات گفتم که این تذکر مربوط به یکم تیرماه است اما به علت نبود فرصت امروز قرائت شده است.

 

به گزارش هورنیوز ؛ نمایندگان خوزستان باید برای قرائت سریعتر موارد فوری و مهمی همچون این تذکر با رایزنی های حداقلی اعتراضات خود را به صحن علنی مجلس ببرند. که خوشبختانه با انتخاب یک فرد بومی برای استانداری خوزستان این قائله ختم بخیر شده است.

 

https://hoorkhabar.ir/609547کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.