عزل پرفسور شهنی کرم‌ زاده پدر علم ریاضی کشور یک نخبه کشی بود!

به گزارش هورنیوز، آذر زمانپور عضو شورای اسلامی شهر اهواز به خبرنگار ما گفت: مدتهاست طی جلساتی که با مسئولین دانشگاه داشته ام بدنبال قرار دادن نمادی از علم ریاضی که پایه اصلی تمام علوم است در وردی دانشگاه بوده ام و در این راه اقداماتی نیز صورت گرفته است.

 

وی افزود: در همایشی که توسط آموزش و پرورش استان برگذار شد تنها خواسته پرفسور شهنی کرم‌زاده ساخت ”خانه ریاضی” در استان بود. البته متاسفانه باید گفت در تمام استان ها خانه ریاضی راه اندازی شده و پرفسور برای افتتاحیه آنها دعوت شده اما در استان خودش تا کنون در این خصوص اقدامی نشده است.

 

وی افزود: پرفسور کرم زاده در سخنانش در همایش به دانش آموزان گفت بود، زمانی که شما با تلاش و ممارست و ادامه تحصیلات عالی به دانشمندی همچون مریم میرزاخانی که در برهه ای دانشجوی من بود و امروز نفر برتر ریاضیات جهان است تبدیل شوید آن موقع اوج خوشحالی و آرامش من خواهد بود و در ادامه پیشنهاد ساخت و بنای خانه ریاضی را داد که با تلاشهایی که بنده در شورا کرده ام قرار براین بود که روز عید فطر کلنگ زنی خانه ریاضی انجام شود که کمی به تعویق افتاده و در روزهای آتی انجام خواهد شد.

 

زمانپور در پایان گفت: بنده بعنوان یک معلم میگویم عزل پرفسور شهنی کرم‌ زاده یک نخبه کشی بود و از مسئولین استان و شخص استاندار محترم که خود از چهره های علمی هستند می خواهم، در این خصوص اقدامات لازم را بعمل آورند تا اینگونه اعمال نسبت به دانشمندان و چهره های علمی که سرمایه های این کشور و استان میباشند صورت نگیرد و این موج یاس و ناراحتی از چهره ی جوامع علمی و دانشگاهی از بین برود .

https://hoorkhabar.ir/608770کپی شد!
49
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.