مدیران از بحران برداشت واقعی داشته باشند

هورنیوز – از صحبت‌های آقای مدیرکل اینگونه استنباط می‌شود که ستاد بحران استان در خصوص رفع مشکل دود زباله‌ها اقدامی نکرده اما مدیرکل ستاد بحران استان خوزستان با راوی تماس گرفته و گفت: آقای بهادری گفته است به هیچ وجه چنین صحبت‌هایی با این خبرگزاری نداشته و اصلا عنوان نکرده که ستاد بحران اقدامی انجام نداده است!‌

۲۰۷۹۱۸۴

موضوع را با بهادری، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در میان گذاشتیم که بهادری در این مورد عنوان کرد: به هیچ وجه در خصوص کم کاری ستاد بحران استان صحبتی نداشته و تنها گفته‌ام به نظر می‌رسد سازمان محیط زیست در این خصوص کوتاهی کرده است!

برای راوی این سوال مطرح شده که مگر هر بحران تعریف خود را ندارد؟! پس چرا هر مسئله و مشکلی که ردپای انسان در آن مشاهده می‌‌شود را به بحران و ستاد بحران ربط می‌دهند؟ !‌

نکته جالب اینکه مدیرکل سازمان محیط زیست خوزستان نیز در گفتگویی معتقد بود طبق قانون، محیط زیست در اتفاقات اینچنینی تنها نقش نظارتی دارد و مسئولیت مستقیم آتش‌سوزی محل دفن زباله با شهرداری است!

اما با این حال محیط زیست به موضوع ورود کرده و از لحاظ حقوقی و کارشناسی به آن پرداخته است.

با توجه به تداخل کاری مشهود، ظاهرا اطلاعات برخی مدیران استانی نیازمند به روز رسانی است تا تعاریفشان از مسئولیت‌ها به قول امروزی‌ها آپدیت شود.

 

نور خوزستان

https://hoorkhabar.ir/608126کپی شد!
34