۴ مربی نامزد هدایت استقلال اهواز

هورنیوز – کارون یعقوبی اظهار کرد: چهار گزینه برای هدایت تیم مدنظر است و ان‌شاءالله تا پایان هفته جاری، سرمربی تیم را معرفی میکنیم.

وی افزود: سه گزینه بومی و یک گزینه غیربومی مدنظر است و دو نفر از آنها سابقه کار در استقلال اهواز را داشته اند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که تکلیف سیاوش بختیاری زاده، سرمربی فصل گذشته تیم چه میشود؟ گفت: او به ما اعلام کرد که اگر بازیکنان فصل قبل حفظ شوند، خواهد ماند ولی ما به خاطر شرایطی نتوانستیم بازیکنان را نگه داریم چرا که بیشتر بازیکنان در لیگ برتر بازی کرده بودند و دیگر تمایلی به ماندن در تیم نداشتند. ضمن این که قرارداد دو سه بازیکن‌مان هم یک ساله بود و یکی از بازیکنان‌مان را هم به صورت قرضی از فولاد گرفته بودیم. به هر حال نتوانستیم انتظار بختیاری زاده را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا با توجه به این توضیحات بختیاری زاده، او دیگر گزینه شما برای فصل پیش رو نیست؟ عنوان کرد: او گزینه اول ما برای هدایت تیم بود ولی پس از پایان لیگ برتر شرایطی گذاشتند که نتوانستیم آن را برآورده کنیم. اکنون هم با توجه به این که خودشان اعلام کردند که نمی خواهند باشند، جزو گزینه های ما نیستند.

یعقوبی در خصوص آغاز تمرینات این تیم هم گفت: تمرینات تیم از عصر یکشنبه آغاز می شود و بازیکنان فعلا زیر نظر رحیم حلفی تمرین می کنند.

وی بیان کرد: ۱۲ نفر از بازیکنان فصل قبل ماندهاند و سه چهار بازیکن‌مان هم خدمت سربازیشان به پایان رسیده و به تیم بر میگردند. چهار پنج بازیکن هم از لیگ یک استان به جمع ما اضافه خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: تلاش میکنیم با توجه به مسایل مالی، تیم را بومی و کم هزینه ببندیم تا از پس مخارج آن برآییم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال هدف‌تان این است که با تلاش خودتان لیگ برتری شوید؟ عنوان کرد: لیگ برتری شدن بستگی به حل مشکلات مالی‌مان دارد. به هر حال هر کسی که تیم را می بندد از روز اول هدفش بالا آمدن است ولی بستگی دارد که شرایط چگونه پیش برود و چگونه پول به دست‌مان برسد.

https://hoorkhabar.ir/607865کپی شد!
62