دستفروشان شوش ساماندهی می شوند

هورنیوز – رضا نجاتی در نشست ستاد ساماندهی امور شهری اظهارکرد: این ستاد با هدف رفع مشکلات سطح شهر که نیازمند همراهی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان با شهرداری بود، تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل این ستاد و با پیگیری های صورت گرفته توسط شهرداری، فعالیت ها و اقدامات خوبی در حوزه ی خدمات دهی به شهروندان صورت گرفته است.

نجاتی گفت: نیاز است تا با همفکری، تلاش و تعامل هرچه بیشتر سایر دستگاه ها و با یک نگاه فرابخشی موضوعات مختلف شهرستان مورد توجه قرار گیرند، تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

وی ادامه داد: هماهنگی و تعامل بین بخشی بین ادارات شهرستان آثار مثبت و خوبی برای مردم به همراه خواهد آورد و خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهد شد.

فرماندار شهرستان شوش بر توجه هرچه بیشتر به مناطق حاشیه ای و محروم شهر تاکید کرد و گفت: آن خدماتی که به سایر مناطق شهری ارائه می شود باید در جهت حفظ آنها، همان خدمات برای مناطق حاشیه نیز در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: مناطق حاشیه و کم برخوردار شهر نیازمند خدمات شهری، روشنایی، فضای سبز و سایر خدمات مناسب می باشند.

نجاتی مردمی که در مناطق حاشیه شهر زندگی می کنند را مردمی صبور، لایق، قدرشناس و فهیم نام برد و گفت: باید با یک نگاه ویژه به این مناطق خدمت کرد.

گفتنی است، ساماندهی دست فروشان، جمع آوری نخاله های ساختمانی، ایجاد بازارچه های موقت و جمع آوری متکدیان از مهمترین موضوعات مطرح شده در ستاد ساماندهی امورشهری شهرستان شوش بود.

https://hoorkhabar.ir/605079کپی شد!
74