توزیع ۸۰ درصد تسهیلات اختصاص یافته به بنگاه های کوچک خوزستان

به گزارش هورنیوز ؛ فرج الله خبیر ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سرسرای استانداری خوزستان اظهار کرد: تمام تصمیماتی که دولت در ارتباط با فعال سازی بنگاه ها گرفته، در سطح بنگاه های کوچک و بنگاه هایی است که یا با ظرفیت اسمی کار می کنند یا زیر ظرفیت اسمی هستند.

وی افزود: این تسهیلات فقط مختص واحدهای اقتصادی کوچک است و شامل حال نوسازی صنایع نمی شود که این صنایع یا باید به شورای اشتغال یا به بانک ها معرفی شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: صندوق های متعددی هستند که می توان برای فعال سازی واحدهای کوچک از ظرفیت آنها استفاده کرد و صاحبان صنایع کوچک باید به آنجا راهنمایی شوند.

خبیر ادامه داد: ۸۰ درصد تسهیلاتی که به صنایع کوچک اختصاص داده شده بود توزیع شده است و از این به بعد بانک ها باید گزارش کار ارایه دهند و الزامی به مهلت یک ماهه نیست.

https://hoorkhabar.ir/605047کپی شد!
87
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • علی کرانی ۸۰ درصد اختصاص به بنگاههای کوچک خبر میرت بخشی بود ولی آیا چه نظارتی بر مستحق بودن واحد ها وجود دعقارد وآیا اولویت ها را چه کسانی مشخص میکنند و در انتها اگر بااین بهره ها و این مدت زمان وام ها توزیع شوند مشکل صنعت که حل نخواهد شد هیچ بلکه مشکل دیگری به آن اضافه خواهد شد ای کاش دراین خصوص از پیشکسواتان و انجمن ها در این خصوص مشورت گرفته میشد تا خدای ناکرده یک حرکت خوب به یک مشکل در آینده تبدیل نشود باید درپرداخت ها ویژه نگاه کرد تا حمایت های دولت اثر گذار باشد و حکایت وامهای زود بازده نشوند
منتشر شده۱