اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

هورنیوز – مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده نتایج اولیه آزمون ناپیوسته کارشناسی ارشد سال ۹۵ کلیه داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و از ساعت ۱۲ امروز ۲۵ خرداد ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده نتایج اولیه آزمون ناپیوسته کارشناسی ارشد سال ۹۵ کلیه داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و از ساعت ۱۲ امروز ۲۵ خرداد ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه عنوان کرد: کلیه داوطلبان برای اطلاع از وضعیت علمی و نتیجه می توانند از ساعت ۱۲ به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و تاریخ تولد از نحوه پذیرش خود در دانشگاه مطلع شوند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند ضرورت دارد تا ۳۰ خرداد ۹۵ لغایت ۲ مرداد ۹۵ نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: اطلاعیه اولیه درباره نتایج اولیه برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از ساعت ۱۲ امروز بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: دفترچه راهنما شامل شرایط، ضوابط و قوانین پنج شنبه ۲۷ خرداد بر روی سایت قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: برای شرکت در این آزمون ۷۶۱ هزار و ۲۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۹۲ هزار و ۵۵۹ نفر زن و ۳۶۸ هزار و ۷۱۴ نفر مرد هستند.

توکلی ادامه داد: از تعداد ۷۶۱ هزار و ۲۳۷ نفر ثبت نام کننده در این آزمون ۶۸ هزار و ۵۴۸ داوطلب علاقمندی خود را اعلام نمودند. با توجه به آمار داوطلبان ثبت نام کننده و آمار علاقمندی ۶۸ هزار و ۵۲۸ داوطلب برای برگزاری آزمون و ۸۲۹ هزار و ۸۲۱ کارت صادر گردید.

وی اظهار کرد: آزمون ناپیوسته سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر  ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ۹۵  در ۶۶ شهر و  ۱۴۸ حوزه برگزار شد که تعداد ۷۶۱ هزار و ۲۷۳ نفر حاضر و تعداد ۵۶۶ هزار و ۱۵۸ داوطلب غایب و از تعداد ۵۶۶ هزار و ۱۵۸ داوطلب در جلسه امتحان حاضر شدند.

وی ادامه داد: از ۵۶۶ هزار و ۱۵۸ نفر داوطلب حاضر در جلسه امتحان  ۴۴۴ هزار و ۵۳۹ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند، که تعداد ۲۲۴ هزار و ۳۸۸ نفر زن و ۲۲۰ هزار و ۱۵۱  مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

https://hoorkhabar.ir/603357کپی شد!
136