به گلوله بستن خانواده آبادانی/ سه کشته در جاده مرگ/ اقدام به خودکشی یک زن در اهواز

مردان مسلح خانواده‌ آبادانی را به گلوله بستند

شامگاه جمعه در محله بهار آبادان اعضای یک خانواده در خانه پای سفره افطاری نشسته بودند که ناگهان زنگ خانه به صدا درآمد. وقتی مرد خانه در را باز کرد دومرد موتورسوار بی‌درنگ به طرفش شلیک کردند.

دیگر اعضای خانه که با شنیدن صدای شلیک‌ها، وحشت زده خود را جلوی در رسانده بودند نیز از سوی مهاجمان مسلح هدف شلیک گلوله قرار گرفتند. مردان مسلح لحظاتی بعد از صحنه گریختند.

دقایقی بعد همسایه‌ها، مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند و با تلاش تیم پزشکی اعضای خانواده از مرگ نجات یافتند.

 

**********

 

چرخ گوشت دست کودک خردسال را بلعید

دختربچه ای ۱،۵ ساله که دست چپ وی در چرخ گوشت گیر کرده بود با تلاش ماموران آتش نشانی و تیم پزشکی سالم از داخل چرخ گوشت خارج شد.

در این حادثه دست چپ دختر بچه به طور کامل در چرخ گوشت گیر کرده بودکه با تلاش ۴۰ دقیقه ای پرسنل بیمارستان و ناجیان ۱۲۵ دست این کودک خردسال سالم از چرخ گوشت خارج شد.

 

**********

 

کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در اندیمشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد از سطح فروشگاه های این شهرستان کشف و ضبط شد.

سیما جمشیدی اظهار کرد: این مواد غذایی شامل انواع کنسرو، لبنیات، آبمیوه و سایر مواد خوراکی می باشند که توسط کارشناسان و ناظران بهداشت کشف و ضبط شدند.

وی همچنین از کشف ۲۰۰ کیلوگرم زولبیا و بامیه فاسد و غیر بهداشتی از ۱ کارگاه تولیدی خبر داد و افزود: این کارگاه در محیطی کاملا غیربهداشتی اقدام به تهیه و توزیع زولبیا و بامیه می کرد.

 

**********

 

 ۲ مصدوم در آتش سوزی مخزن گاز پراید

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۸:۱۴ دقیقه صبح روز دوشنبه در تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان آتش سوزی یکدستگاه خودرو هنگام شارژ کپسول LPG گزارش شد.

وی افزود: خودروی مذکور که از نوع پراید دو گانه سوز دستی بود هنگام شارژ سیلندر گاز ال پی جی شعله ور شده بود که آتش مهار شود.

رجایی فر گفت: در این حادثه هر ۲ سرنشین خودرو که دو مرد حدودا ۲۵ ساله بودند و بدون وسیله اقدام به بستن شیر گاز و جدا سازی آن از خودرو کرده بودند از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شدند.

 

**********

 

هفت مصدوم در تصادف جاده اندیمشک

رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۲۲ یکشنبه شب رخ داد ۲ دستگاه تریلر با سه خودرو سواری سمند ، پژو و پراید در کیلومتر ۲۰ شهر اندیمشک با هم برخورد کردند.

میلاد بهاروند افزود: پنج مصدوم این تصادف به صورت سرپایی مداوا شده و ۲ نفر دیگر به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک منتقل شدند.

 

**********

 

تصادف جان ۳ شهروند ایذه‌ای را گرفت

در پی تصادف یکشنبه شب در حوالی شهر قلعه تل ۳ نفر از شهروندان ایذه‌ای جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح و به مراکز درمانی اعزام شد.

برخورد خودروی ایسوزو با یک دستگاه پراید این حادثه را رقم زد که مجروح این حادثه راننده ایسوزو و جان باختگان نیز سرنشینان پراید بوده‌اند.

 

**********

 

اقدام به خودکشی یک زن در اهواز

امیر نجفی بیان کرد: یک زن در ساعت ۱۳ امروز با پرتاب کردن خود از پل پارک جزیره اقدام به خودکشی کرد.

وی گفت: در این حادثه یک کارگر شهرداری با دیدن این صحنه برای نجات جان زن خود را به رودخانه انداخت که نتوانست در جریان آب خود را کنترل کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه اضافه کرد: غواصان آتش نشانی با حضور در محل هر دو شخص را از رودخانه نجات دادند.

 

**********

 

مرگ کارگر نیروگاه بهبهان براثر برق گرفتگی

در روز پنجشنبه (۲۰ خرداد ماه) یکی از کارگران سیکل ترکیبی نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست می‌دهد. هویت این کارگر حادثه دیده را«عارف نامداری» ۲۶ ساله و متأهل اعلام کردند.

در زمان حادثه کارگر مورد نظر برای آنچه که شمارش کابل‌های برق نامیده شده است وارد منطقه ناایمن کانال LC 400 ولت می‌شود و بر بر اثر تماس فیزیکی با یکی از کابل‌های دارای آمپر بالا جان خود را از دست می‌دهد.

 

**********

 

دستگیری ۷ سارق حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت در اهواز

سرهنگ محمد صفری اظهار کرد: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت زنی محسوس و نامحسوس هفت سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و چهار فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

https://hoorkhabar.ir/603351کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.