با جعل سند، من ضامن شده ام؟!

به گزارش هورنیوز ؛ هر از چند گاهی خبرهایی مبنی بر مشکلات مردم با موسسه های مالی و اعتباری غیر مجاز و حتی مجاز به گوش می رسد.

موسساتی که اغلب با سودهای بسیار بالاتر از بانک های دولتی، سرمایه های مردم را جذب کرده و در نهایت برخی از آنها به روش های مختلف برای مشتریان خود مشکلاتی ایجاد می کنند.

علیرضا جهانگیری کاسب و ساکن اهواز و یکی از مشتریان موسسه … دچار مشکلی عجیب گشته که ماجرای خود را برای خبرنگار ما اینگونه شرح می دهد:

 اسفندماه سال ۸۹ برای ضمانت یکی از بستگان به بانک مراجعه کردم ولی پس از استعلام به من اعلام شد که شما قبلاً ضامن کسی شده ای و وی اقساط خود را پرداخت نکرده است؟!

وی گفت: وقتی موضوع را دنبال نمودم به این نتیجه رسیدم که جعل سند صورت گرفته است. سپس از طریق دادگستری پیگیر شدم و پس از مراجعه به آدرس آن فرد، متوجه مجهول بودن مکان وی شدم.

این شهروند اهوازی عنوان کرد: دادگستری به ما اعلام کرد که تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد و به شما اطلاع می دهیم. بنده هم زیاد دنباله ی این ماجرا را نگرفته ام و گمان میکردم که ماجرا حل شده است. سال گذشته دوباره استعلام گرفتم و اعلام شد که پرونده دادگاهی شده و شما بدهکار موسسه … هستید.

وی افزود: من از موسسه شکایت کردم و متوجه شدم موسسه هم شکایت کرده و فرد مورد نظر را پیدا نموده اما وی پس از سه روز فوت می کند.

جهانگیری اظهار داشت: طی این شکایت مشخص شد که کل ماجرا کلاه برداری و جعل سند بوده و چندین بار با عناوین مختلف اقدام به این کار کرده اند، که متاسفانه پس از پیگیری هایی انجام شده، هنوز بنده ناخواسته در این موضوع دخیل بوده و بدهکار موسسه می باشم؟!

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه بنده کاسب هستم و طی سالها برای خود اعتباری از لحاظ مالی به دست آورده ام، قطعا این قضیه برای من مشکل ساز خواهد بود و همه اعتبارم را زیر سوال می برد. و همچنین از مسئولین دادگستری استان و مدیران این موسسه می خواهم که مشکل من را حل نمایند تا در آینده به دلیل ندانم کاری عده ایی، متضرر نشوم.

به گزارش هورنیوز ، باتوجه به اینکه مطرح نمودن نام در این گزارش باعث ضرر و زیان قابل توجهی برای آن موسسه می شود، در حال حاضر از ذکر آن خودداری کرده و از مسئولین ذیربط خواهانیم تا نسبت به این موضوع رسیدگی عاجل نمایند و مشکل یک شهروند اهوازی مرتفع گردد. لازم به توضیح است همه آدرس و شماره این شهروند نزد خبرنگاران ما موجود بوده که در صورت پیگیری مسئولین و رفع مشکل در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

https://hoorkhabar.ir/600849کپی شد!
62