۵ کودک سرطانی در اهواز به آرزوی خود رسیدند + تصاویر

به گزارش هورنیوز ؛ ۱۱ بهمن ماه سال ۹۴ در حرکتی قابل تحسین، نیروی انتظامی استان خوزستان آروزی عباس عبدالهی کودک سرطانی اهوازی را که آروزی پلیس شدن اشت، طی مراسم باشکوهی محقق کرد.

روز گذشته نیز در حرکتی مشابه این بار برای ۵ کودک سرطانی که آرزوی پزشک شدن داشتند، مراسمی باشکوه باحضور مردم در اهواز برگزار شد تا این کودکان به بزرگترین آرزوی خود برسند.

در این زمینه سید فتح الله هاشم نژاد رئیس جمعیت هلال احمر اهواز در گفتگو با خبرنگار هورنیوز عنوان کرد: از طریق گروهی به نام “همیاران بی نام” ۵ تن از کودکان سرطانی بیمارستان شفا اهواز که آرزوی پزشک شدن را داشتند شناسایی و به ما معرفی شدند.

photo_2016-05-28_11-33-33

وی افزود: روز گذشته (۷ خردادماه) با هماهنگی هایی که با سایر دستگاه انجام شده بود، برنامه ای برای تحقق آروزی این کودکان با حضور جمعی زیادی از مردم برگزار شد.

هاشم نژاد گفت: در این برنامه یک تصادف ساختگی با چند مصدوم ایجاد شد که پس از آن این کودکان برای مداوا مصدومان به وسیله آمبولانس در صحنه حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خاطرنشان کرد: سپس مصدومان با همراهی کودکان پزشک، به وسیله بالگرد به بیمارستان اعزام شدند.

photo_2016-05-28_11-34-07

هاشم نژاد عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه تحقق آروزی این کودکان و گذراندن اوقات شاد است که همواره با دردهای ناشی از شیمی درمانی و بیماری خود دسته و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: این حرکت، نوع دوستی مردم خوزستان را نشان می دهد زیرا روز گذشته طی برگزاری این برنامه صدها نفر از مردم عزیز اهواز ضمن تشویق این کودکان برای حمایت از آنان زنجیره انسانی تشکیل دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: پیام دوم این برنامه فراموش نکردن افرادی از جامعه است که دچار مشکل شده اند و باید به عنوان یک شهروند با آنان ابراز همدردی کرد.

هاشم نژاد در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۱۶۰ میلیون تومان از طریق کمک های مردمی دریافت نمودیم، مردم عزیز می توانند کمک های مالی خود را برای مساعدت به بیماران صعب العلاج به شماره حساب ۴۷۹۷۴۷۹۷۸۴ بانک ملت واریز نمایند.

هلال-احمر-اهواز

photo_2016-05-28_11-33-46

photo_2016-05-28_11-33-19

https://hoorkhabar.ir/600498کپی شد!
230
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.