پیام تبریک دکتر برات قبادیان به تیم استقلال خوزستان

 بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان را خدمت همه مردم عزریز  خوزستان تبریک عرض می نمایم. این پیروزی بسیار ارزشمند است چرا که با همت والای جوانان غیور و بی ادعا و برنامه ریزی منظم و دقیق سرمربی و کادرفنی و مسئولان این باشگاه فرهنگی ورزشی رقم خورده است. علیرغم مشکلات مالی که این روزها گریبان گیر فوتبال و ورزش استان خوزستان شده، ورزشکاران ما همواره ثابت کرده اند که با تلاش خود می توانند در همه زمینه ها افتخار آفرین باشند.

ورزش خوزستان توجه جدی مسئولان را برای بالندگی بیشتر طلب میکند. امیدوارم با حمایت و توجه بیشتر به ورزشکاران و مربیان و دست اندرکاران ورزشی، مشکلات همه عزیزان ورزشی تا حد امکان برطرف گردد تا این عزیزان بتوانند با خیالی آسوده قهرمانی های بعدی را تکرار کنند. قطعا رشد دوباره فوتبال در استان می تواند باعث آشتی تماشاگران فهیمی گردد که اینچنین با حضور خود باعث شور و هیجان در ورزشگاهها میگردند و همواره تیمهای خوزستانی را در سخت ترین شرایط تنها نگذاشته اند.

باردیگر این قهرمانی شیرین را خدمت بازیکنان پرتلاش و باغیرت، مربیان خوشفکر و صبور، و مسئولان با درایت باشگاه استقلال خوزستان تبریک عرض نموده از خداوند منان توفیقات بیشتر برای همه عزیزان ورزشی خواستارم.

دکتر برات قبادیان

٢۴ اردیبهشت ١٣٩۵

https://hoorkhabar.ir/599183کپی شد!
114