عملکرد موفق شورای چهارم/ حمله به معلم مدرسه/ شرایط نقل و انتقال فرهنگیان

آقای استاندار به تو ارتباط ندارد

زور آزمایی برای برداشت از سرچشمه های کارون و آب های خوزستان به لحضات حساس و نفسگیر رسیده، بصورتی که دیگر سر و ته رودخانه هایی مثل کارون در این زورآزمایی دخیل شده. در این نبرد، اصفهانی ها، بوشهری ها و اکنون یزدی ها هر کدام به نوبه ی خود نسبت به انتقال آب از سرشاخه ها، وسط و انتهای رودخانه کارون اعلام علاقه و اعمال قدرت کرده اند. (جزئیات بیشتر)

 

نمایندگان خوزستان در مجلس با همدلی و صمیمیت در جهت تامین مصالح مردم استان قدم بردارند

آیت الله حسن زاده در خطبه های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه نمایندگان خوزستان در مجلس باید با همدلی و صمیمیت در جهت تامین مصالح مردم استان قدم بردارند عنوان کرد: راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده، پیگیری طرح بزرگ ۵۵۰ هزار هکتاری، گرفتن سهم به حق خوزستان از درآمدهای نفتی، حفظ منابع آبی استان و ایجاد اشتغال به دور از آمارسازی نیاز به تعامل و صمیمت میان نمایندگان و مسئولین دارند. (جزئیات بیشتر)

 

ما هنوز مراسم قسم شکستن برخی را از یاد نبرده ایم/ برخی از اعضای شورا تحت تاثیر فضای انتخابات مجلس هستند/ اینکه بخواهیم با چند سخنرانی و انتقاد پاسخ مردم را بدهیم ساده انگاریست

بخش عمده عمر این شورا خوب یا بد سپری شده و تقریبا یک سالی بیشتر از عمر این دوره باقی نمانده است، به یقین همه ما باید پاسخگوی دقایق و ساعات و روزهایی باشیم که مفتخر به دریافت عنوان نماینده مردم شدیم، اما اینکه بخواهیم با چند سخنرانی و انتقاد پاسخ مردم را بدهیم تصور می کنم ساده انگاری باشد. مردم در همین انتخابات اخیر نشان دادند که فرق دوغ و دوشاب را خوب می دانند و نمی توان با فرافکنی و حداکثر نقدهای یکجانبه نگرش مردم را توجیه کرد. (جزئیات بیشتر)

 

ماجرای حمله به مدرسه و ضرب و شتم دبیر زن در اهواز + تکمیلی

خبری مبنی بر حمله اولیای یک دانش‌آموز به مدرسه‌ای دخترانه در اهواز و ضرب و شتم معلم منتشر شد.

 اولیای یک دانش‌آموز در شهر اهواز با حمله به مدرسه‌ای دخترانه اقدام به ضرب و شتم معلم کردند، آموزش و پرورش استان خوزستان جزییاتی را از این ماجرا اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

 

شورای چهارم عملکرد موفقی داشته است

به مناسبت هفته شوراها، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به همراه شهردار، با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: الحمدلله شورای چهارم، شورای موفقی بوده است و از این شورا خاطره شیرینی در ذهن ما وجود دارد. (جزئیات بیشتر)

 

شرایط نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد

بخشنامه نقل‌ و انتقال فرهنگیان در سال ۹۵ ابلاغ شد و براین اساس شرایطی برای انتقال دائم و موقت اعلام شده است. (جزئیات بیشتر)

 

بی سوادی و کم سوادی در مناطق دو زبانه خوزستان/ طلب ۳۳۰ میلیاردی نهاد کتابخانه ها از شهرداری های استان

اولین نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی استان خوزستان، با حضور استاندار، معاونین و مدیرکل کتابخانه های استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مراسم گفت: در قسمت های حاشیه که دچار معضل حاشیه نشینی هستیم باید برنامه های فرهنگی اجتماعی و آموزشی جدی تری داشته باشیم و یکی از معضلات ما در بیسوادی و کم سوادی به مناطق دو زبانه بر می گردد. (جزئیات بیشتر)

 

با سود ۲۲ درصد کسی صاحبخانه نمی شود!

جمشید برزگر رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: با سود ۲۲ درصد کسی صاحبخانه نمی شود و برای تولید و اشتغال باید به بخش مسکن که پیشران اقتصاد کشور است توجه کرد. (جزئیات بیشتر)

 

تعطیلی ۲۰ کارخانه بتن سازی در اهواز

نزدیک به ۲۰ کارخانه بتن سازی در اهواز بیش از ۱۰ روز است که به دلیل مانع راهنمایی و رانندگی خوزستان تعطیل شده اند. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/598710کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.