تصاویر/ بازدید همایون یوسفی از آرامستان بهشت آباد اهواز

دکتر همایون یوسفی منتخب مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی یک روز پس از برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، از سازمان آرامستان های شهرداری اهواز بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در این سازمان قرار گرفت.

دکتر یوسفی  در حاشیه این مراسم با یادآوری نقش ارزنده شهدا در پیروزی کشورمان در زمینه های مختلف، گفت: آمده ایم بیعت کنیم و بگوییم حرکت ما دارای جوهری معنوی است که اصل و اساس آن شهدای گرانبها هستند و ما با رویکردی مبتنی بر ارزش های این شهدا و مردم وارد صحنه شده ایم و با اتکا به مردم و این بزرگان اهدافمان را پیش خواهیم برد.

منتخب مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه امروز بر سر مزار شهدای عزیز آمده ایم تا با آن ها میثاق ببندیم، افزود: استقلال و عزت ما، شراف ما و تمامیت ارضی ما مرهون خون این عزیزان است.

این کاندیدای لیست امید  گفت: ما به دور از هر گونه شعارگرایی در باید عمل کاری کنیم که مردم این کشور به برکت خون این شهدا در آرامش و امنیت به سر برند.

یوسفی  با اشاره به اینکه این شهدا متعلق به همه مردم هستند، افزود: بسیاری از نزدیکان من در جمع این شهدا هستند؛ اما این شهدا تنها متعلق به من و خانواده ام نیستند، بلکه متعلق به همه مردم ایرانند.وی ادامه داد: از خدا می خواهیم به ما توفیق ادامه راه آنان را دهد.

منتخب مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: علاوه بر آن اسباب خیری شد تا به سازمان آرامستانها بیاییم و از نزدیک با مدیر عامل و کارکنان زحمتکش سازمان آشنا شویم.

یوسفی گفت: بحمدلله ساختار سنتی گذشته حاکم بر سازمان آرامستان های شهرداری اهواز به ساختاری نوین و روز تبدیل شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بستر خوبی در حوزه تغییرات سخت افزاری در این سازمان اتفاق افتاده است. مدیر عامل سازمان آرامستان ها توانسته است با استفاده از منابع داخلی و نیروی انسانی ماهر موجود در سازمان پروژه های مهمی را در سازمان تعریف و اجرا کند ، که جای تقدیر دارد.

در ادامه حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  در مورد مسائل و مشکلات سازمان آرامستان ها  توضیحاتی داد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  حضور در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  به ویژه خدمت به خانواده معظظم  شهدا را برای خودش  افتخار دانست و گفت:در گلزار شهدا اهواز ارزشها حاکم است و آنجا که ارزش های معنوی حاکم باشد، بی شک قطعه ای از بهشت است و قدم گذاشتن در آن سعادتی است که نصیب من ،همکارانم و شده است که باید قدردان آن باشیم.

۳۸۷_۲۳۶

۳۹۲_۸۹۴

۳۹۴_۸۴۹

۳۹۵_۱۱۵

۴۰۲_۹۵۲

۴۰۳_۴۶۷

https://hoorkhabar.ir/598385کپی شد!
635
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.