۸ شهید گمنام در آبادان تشییع می شوند

در نشست بسترسازی تشییع و تدفین هشت شهید دوران دفاع‌مقدس در این شهرستان، مقرر شد این شهدا روز ۲۰ اسفندماه جاری طی یک مراسم استقبال وارد آبادان خواهد شد.

در این جلسه که با حضور اعضا ستاد استقبال و تشییع پیکر شهدا در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، برنامه‌های روز استقبال و تشییع این شهدا مورد بررسی قرار گرفت و بین هر یک از دستگاه‌ها تقسیم‌کار انجام شد.

در این نشست مقرر شد هشت شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس روز ۲۳ اسفندماه جاری در آبادان تشییع و برای خاک‌سپاری به موزه دفاع مقدس این شهرستان منتقل شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان در این خصوص اظهار کرد: قرار بود که این شهدا روز سوم دی‌ماه گذشته در موزه دفاع‌مقدس آبادان و در جایی که در طراحی این باغ‌موزه مشخص شده است به خاک سپرده شوند، اما به دلیل وجود انتخابات و وجود فضای این رویداد در شهرستان، تصمیم بر آن شد تا این شهدا پس از انتخابات برای تشییع به آبادان منتقل شوند.

عادل عساکره خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته روز بیستم اسفندماه رأس ساعت ۱۰ صبح مراسم استقبال از این شهدای عزیز در میدان ورودی شهر آبادان صورت خواهد گرفت و روز بیست و سوم اسفندماه نیز مراسم باشکوه تشییع و خاک‌سپاری این شهدا در آبادان برگزار خواهد شد.

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آبادان میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس برای تشییع و خاک‌سپاری در این شهرستان خواهد بود.

 

https://hoorkhabar.ir/597876کپی شد!
100