انصراف دو نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در خوزستان

رضا نجاتی به فعالیت‌های انجام شده در ایام‌الله دهه‌فجر اشاره و اظهار کرد: در دهه مبارک فجر ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان افتتاح شد که بخش عمده‌ای از آن در بخش بهداشت و درمان، و در بیمارستان نظام‌مافی بود.

وی در ادامه به شرایط برگزاری انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد واجدین شرایط رأی‌ دادن در این شهرستان بیش از ۱۵۰ هزار نفر است که از این تعداد، ۹ هزار و ۴۹۹ رأی اولی واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار شوش ادامه داد: از مجموع ۱۳۳ شعبه اخذ‌ رای تعداد ۷۶ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار است که در این ارتباط بیش از ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهرستان مشارکت می‌کنند.

نجاتی در ادامه به انصراف دو نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شوش اشاره کرد و گفت: تا به امروز هشت نفر در لیست کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: فضای انتخابات در شهرستان شوش تاکنون بدون کمترین حاشیه در جریان بوده است و همین مورد باعث شده تا شوش از این حیث شاخص باشد؛ با همکاری مردم با فرهنگ شوش همه چیز آماده انجام یک انتخابات خوب و حماسه‌ساز است.

رئیس ستاد انتخابات شوش با بیان اینکه هیچ مشکلی در امور پشتیبانی وجود ندارد، ادامه داد: شرکت‌های شهرستان در زمینه پشتیبانی، کمک‌های مورد نیاز را انجام دادند و همکاری خوبی را از آنها شاهد بودیم.

https://hoorkhabar.ir/597390کپی شد!
40