سخنی با کاندیداهای ایذه و باغملک (مهدی مکارمی)

در اولین روز تبلیغات انتخابات مجلس، حادثه تلخ و ناگوار رانندگی جان ۳ تن از همشهریان عزیزمان را گرفت.

حادثه تلخ و ناگواری که البته تازگی ندارد و مردم ما متاسفانه بدان عادت کرده اند و هرساله صدها تن از همشهریان عزیزمان بدلیل بی مبالاتی و بی توجهی مسوولان استانی و شهرستانی جان خود را از دست می دهند و خانواده های بسیاری داغدار می شوند.

نمایندگانی هم که تا امروز با رای همین مردم بر کرسی سبز مجلس تکیه زده اند آنگونه که شایسته است اقدامی برای حل مشکلات این جاده مهم ترانزیتی انجام نداده اند در حالیکه دهها هزار میلیاردتومان از منابع زیرساختی کشور، صرف جاده های دیگر شهرها و استانها می شود و سهام فولاد خوزستان به احداث آزادراه شمال اختصاص داده می شود!

بعنوان یک شهروند از شما انتظار داریم در کنار وظایف ذاتی نمایندگی همچون قانونگذاری و نظارت، حل مشکلات اساسی مردم باغملک و ایذه بویژه حل مساله احداث آزادراه اهواز هفتکل باغملک ایذه را به عنوان یکی از شعارهای اصلی خود مطرح نموده و این مطالبه مردمی را مورد توجه و پیگیری قرار دهید.

فرصت رقابت های انتخاباتی بجای اختلاف و تمسک به مسایل قومی و طایفه ای و رقابت های منفی بین شهرستانی، باید به فرصتی برای طرح مطالبات و محرومیتهای مردم منطقه و ارائه برنامه برای رفع آنها باشد. ان شاءالله

با تشکر

https://hoorkhabar.ir/596978کپی شد!
54