دستگیری ۱۲ قاچاقچی کالاهای خارجی در خوزستان

به گزارش هونیوز و  به نقل از مرزبانی خوزستان، یحیی الهی اظهار کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید کننده‌های داخلی طی چند روز گذشته ماموران پاسگاه خور زهره از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر در خلال ۲ عملیات جداگانه ضمن دستگیری ۱۲ قاچاقچی قریب ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خارجی را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: این مقدار کالا شامل انواع یخچال خانگی، کولر و آب سردکن، ماشین لباسشویی، جارو برقی، انواع نوشیدنی خارجی قاچاق و چندین حلقه لاستیک خودروی سنگین بوده که همگی به شکلی غیر قانونی و قاچاق از کسورهای حوزه خلیج تهیه و بارگیری شده بود.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان، با تاکید بر مبارزه بی‌امان ماموران مرزبانی خوزستان با عاملان قاچاق در مناطق مرزی استان، افزود: ماموران مرزبانی خوزستان ضمن بهره گیری از جدید‌ترین فناوری‌های علمی و تخصصی در شناسایی و کنترل مسیرهای آبی و خاکی حوزه‌های مربوطه اجازه هرگونه تحرکی را از قاچاقچیان سلب خواهند کرد.

الهی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز در خلال پنج عملیات جداگانه ماموران پاسگاه‌های خور زهره و سجافی از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر ضمن دستگیری ۲۰ تن از عوامل قاچاق در منطقه و توقیف سه دستگاه شناور لنج باری و دو دستگاه وانت باری بیش از سه میلیارد ریال انواع کالای خانگی خارجی قاچاق را کشف کردند.

گفتنی است، تمام اموال کشف شده به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شد.

 

https://hoorkhabar.ir/596483کپی شد!
28