پایان کار تیم فوتسال عمران ساحل کارون با قهرمانی در اخلاق

به گزارش هورنیوز: مسابقات فوتسال کارکنان دولت که بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بود، با اقدامی خیرخواهانه از طرف تیم عمران ساحل کارون به کار خود پایان داد و این تیم جوان و کم تجربه در کنار کسب مقام سوم کلیه جوایز خود را یکجا به خیریه اختصاص داده، تا همچنان ثابت کند ورزش قهرمانی تنها به کار اجتماع نمی آید و باید همچنان پیرو راه پوریای ولی و تختی ها بود.

تیم فوتسال جوان و یکدست عمران ساحل سازی با بردهای پی درپی در یک چهارم نهایی در مقابل تیم قهرمان دوره قبل (اداری مالی استانداری) قرار گرفت و در یک بازی نزدیک، تیم حریف توانست با برد در وقت اضافه این تیم جوان را از پیش روی بردارد و به فینال راه پیدا کند تا تیم ساحل سازی بازی رده بندی را در مقابل پدافند غیر عامل برگزار نماید.

بازی رده بندی که از جذابیتهای خاص برخوردار بود با نتیجه یکطرفه ۳ بر ۱ به نفع عمران ساحل سازی پایان یافت، تا این تیم با اندوخته ای کافی از این مسابقات برای تورنمنت های بعد آماده شود.

غلامرضا پوربوالی مدیر فنی این تیم به خبرنگار ما گفت: دوست نداشتیم بازی ها تمام شوند و تازه داشتیم به مسابقه دادن عادت می کردیم و شور و نشاط خواصی در محل کار ما به خاطر این مسابقات ایجاد شده بود.

۲۰۱۶-۰۲-۰۶_۲۳-۱۲-۲۸وی اظهار کرد: تورنمنت خوبی بود و همه تیم های شرکت کننده برای برد به زمین می آمدند، و این مسابقات باعث ایجاد رقابت در بین کارکنان دولت شده بود، که امیدواریم این رقابتهای سالم به محل کار کارکنان زحمتکش نفوظ کرده و همه ما را همیشه برای خدمت بیشتر به مردم خوب استانمان در حالت مسابقه قرار دهد.

مدیر فنی عمران ساحل کارون گفت: در شروع این مسابقات تیم جوان ما دارای مشکلاتی بود که با گذشت هر بازی و درایت مربی فهیم آقای داراب شینی دشت گل  به انسجام بهتری می رسید.

وی عنوان کرد: در کل این بازیهای باعث شد تا اسکلت این تیم حفظ شود و برای آینده به فکر تیم دوم هم باشیم.

پوربوالی افزود: با توجه به وجود این استعدادها در سازمان عمران ساحل کارون از مدیرعامل ورزشدوست مهندس مداری که با تشویق ها و تزریق روحیه باعث کسب این نتایج شد خواهانیم تیم های دیگر ورزشی هم راه اندازی و پشتیبانی کند، تا بتوانیم سهم کوچکی در کمک به ورزش این استان داشته باشیم.

۲۱۲۲۱۱وی گفت: در بازی رده بندی که مقابل پدافند غیر عامل برگزار شد، توانستیم با گلهای سید عباس موسوی(۲گل) محمد جعفری(۱ گل) و مجموع ۳بر ۱ از زمین خارج شدیم و ضمن کسب مقام سوم این مسابقات، در اقدامی خودجوش بازیکنان و کادر تیم جایزه نقدی خود را به کار خیر اختصاص دادند.

پوربوالی نیک قامت را بهترین بازیکن این بازی اعلام نمود و گفت: همه بازیکنان و کادر تیم ما از جان دل زحمت کشیدن که به وجودشان افتخار می کنیم.

مدیر فنی عمران ساحل کارون در پایان از کادر برگزاری بازیها و مسئولین ذیربط تشکر کرد و گفت: انشاالله این بازیها به بهانه های مختلف برگزار گردد تا خستگی پشت میزها و مسائل فکری از تن و بدن این عزیزان خارج شود.

https://hoorkhabar.ir/595679کپی شد!
159