رابطه بازگشت آقای دوربینی (۲) و پدرخوانده (۴) در آینده؟!

به گزارش هورنیوز: در قسمت اول گزارش آقای دوربینی با نام “آقای دوربینی مختار است و جلوی هر دوربینی می رود!” متوجه شدیم که وی علاقه شدیدی به دیده شدن و شهرت داره و گفته تا آخر عمر هم هرجا دوربین عکاسی و فیلمبرداری ببینه جلوش می‌ره. و همچنین  گفته، همه روزه اخبار رسانه‌ها رو مطالعه می‌کنه تا ببینه فردا کجا برنامه‌ای مهم هست که احتمالا سر و کله عکاس‌ها و فیلمبردارها پیدا می‌شه بره و چندتا عکس بگیره!

از اونجا که ما هم به فیلم بازگشت اژدها با بازی “بروسلی مرحوم” علاقه شدید داریم و این آقا رفتگان هم با مرحومین مرتبطه، گفتیم بد نیست بعد از چند وقت که پیداش نبود و دوباره حالا پیداش شد، باز گشت آقای دوربینی (۲) رو بسازیم تا شاید یه مقدار خاطرهامون تازه بشه و بتونیم با آقای دوربینی تجدید دیدار کنیم.

۲۰۱۶-۰۱-۲۰_۱۴-۳۲-۳۷

جالب اینجاست که در شهر هیچ مشکلی وجود نداره و مسئولین شهرداری و اعضای شورا با آقای دوربینی همراه شده و هر روز به محل کار این آقا سر میزنن و ازش تعریف و تمجید می کنن؟! احتمالاً استراتژی دوربینی و حضور خوب آقا رفتگان در تمامی مجالس، حوادث، کنگره ها، امورات سازمانهای دیگر، ماشین سواری بارئیس با ماشین قشنگه و… خوب جواب داده و میخوان فوت و فن کار رو از این جوان اکتیو و کار بلد و متحول کننده یاد بگیرن.

تازگیها متوجه شدیم که آقا دوربینی با چند کاندیدای مجلس از چپ و راست، بالا و پائین بسته و خیال بالا بالاها داره، تازه یه خبر موثق تر گفتن می خوان یه منطقه یا یه سازمان مهمتر رو به ایشون بدن! ای وای چه شود اگر از این سازمان آسون کار خارج بشه و بره یه جای بالاتر، که فکر کنم گوگل به سازمان ملل به خاطر وجود عکسهای بی نهایت ایشون شکایت کنه.

۲۲۴۱۸_۷۱۷

جدیدترین خبری که از آقا رفتگان داریم، اینه که تازگیها در محلات مختلف شهر با بازنشستهای سازمانهای دیگر جلسه میزاره و کاندیدا رو میاره و زنگ میزنه به مسئول رو آیفون میزاره که مشکل این ۵۰ یا ۶۰ نفر رو حل کنه؟ باعث تعجب اگر این آقای دوربینی اینقدر نفوظ داره یه مسئولیت خوب بهش بدید مشکل بیکاری، آموزشی و… رو تو استان حل کنه.

از اونجا که ما به این آقای دوربینی جالب انگیزناک علاقه داریم و قطعاً بازگشت عکسها و گزارشهای بزرگ ایشون رو به فال نیک میگیریم و میدونیم که این حرکات می تواند محل های زیر مجموعه ی وی رو از این رو به اون رو کنه در گزارشهای بعدی از نام فیلم های دیگه استفاده می کنیم که اطمینان داریم راسته کار ایشونه یعنی با این تحرکات، دید و بازدیدها، دوردور کردنها، میهمان داریها، باید “نام پدرخوانده (۴)” یا آلکاپون را به ایشون داده، چون در همه جا و همه کار دخالت می کنه!!!

۲۰۱۶-۰۱-۲۰_۱۳-۵۷-۲۴

https://hoorkhabar.ir/593938کپی شد!
121