کشف ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اهواز

علی اصغر صادقی گندمانی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی از سوی پایگاه اطلاعات فرمانده انتظامی شهرستان اهواز مبنی بر ورود محموله مشروبات الکلی توسط یکی از باندهای قاچاق مشروبات الکلی از استان کردستان به خوزستان، تحقیقات لازم آغاز و دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی خودروی حامل مشروبات الکلی و انجام تعقیب و گریز متهمان توسط مأموران نیروی انتظامی، خودروی مورد نظر توقیف و پس از بازرسی از آن، تعداد ۶۵۲ بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: با توجه به استفاده قاچاقچیان از تاریکی شب و متواری شدن آنان، تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

*کشف ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اهواز

وی از کشف و ضبط ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال دریافت خبری از سوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی خوزستان مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر از استان هرمزگان به خوزستان، دستور قضایی برای پیگیری پرونده صادر شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز اضافه کرد: عوامل انتظامی پلیس با شناسایی خودروهای حامل مواد و تعقیب آن‌ها، اقدام به توقف آن‌ها نمود که در بازرسی از این خودروها، مقدار ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط گردید.

وی در پایان گفت: در این خصوص پنج نفر متهم به هویت ف.الف، م.ن، ج.ش، م.ن و ف.ش دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده‌اند.

 

فارس

https://hoorkhabar.ir/593093کپی شد!
124