پروازهای بحرین به ایران تعلیق می شوند

دیروز پایگاه خبری سی اچ اویشین، به نقل از اداره امور هواپیمایی کشوری وزارت حمل و نقل بحرین اعلام کرد: همه پروازها بین این کشور و ایران متوقف شده است و این اداره با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که تصمیم اخیر دولت بحرین در قطع روابط دیپلماتیک با ایران موجب شده تا شرکت‌های هوایی گلف‌ایر، ایران‌ایر و زاگرس ایرلاین همه پروازهای خود بین دو کشور را متوقف کنند.

اما‌ پیگیری‌‌های امروز خبرنگار فارس از معاون هوانوردی سامان هواپیمایی کشوری در این‌باره، نشان از متوقف نبودن ‌پروازهای دو کشور داشت.

محمد خداکرمی صبح امروز در این‌باره به فارس گفت: ‌پس از اقدامات اخیر عربستان مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک ‌با ایران، از برخی رسانه‌های خارجی شنیدیم که کشور بحرین نیز مدعی شده است پروازهای خود به‌ ایران را متوقف کرده است.

وی با تکذیب ادعای منامه در قطع پروازهای خود به ایران، افزود: تا این لحظه هیچ نامه رسمی از سوی سازمان هواپیمایی بحرین مبنی بر توقف پروازهای ایران به این کشور و از آنجا به ایران دریافت نکرده‌ایم.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه همه پروازهای ایران به بحرین و از بحرین به تهران، مشهد و شیراز برقرار است، گفت: هر سه شرکت هواپیمایی گلف‌ایر، ایران‌ایر و زاگرس در حال انجام پروازهای خود بین ایران و بحرین هستند.

به گزارش فارس ‌با این حال لحظاتی پیش عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد که ‌پروازهای بحرین به کشور ایران از امروز تعلیق شده است.

بنا به گفته حمیدرضا سیدی ‌‌هواپیمایی بحرین نامه‌ای را‌ ارسال کرده است مبنی بر اینکه از امروز پروازهای این کشور به ایران به‌صورت موقت تعلیق شد.

‌سیدی این را هم گفت که هواپیمایی بحرین در این نامه اعلام کرده است پروازها به ایران را موقتاً به حالت تعلیق در می‌آورد.

وی همچنین درباره پروازهای ایران به بحرین گفت: هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری لغو این پروازها به فرودگاه امام‌ اعلام نشده است و شرکت‌های هواپیمایی داخلی به بحرین پرواز انجام می‌دهند.

به گزارش فارس این تناقض اطلاع‌رسانی در سازمان هواپیمایی کشوری، در حالی رخ داده است که این سازمان استراتژیک هنوز از نبود یک مدیر روابط عمومی مشخص رنج می‌برد و هر روز فردی مدعی مدیریت روابط عمومی این سازمان است.

‌این معضل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در کنار مشکلاتی که برای اطلاع‌رسانی دقیق و سریع این سازمان در شرایط حساس به وجود آورده‌، اصحاب رسانه و البته مردم را نیز سرگردان کرده است.

 

https://hoorkhabar.ir/593010کپی شد!
168