فرمانده ناجا: حادثه سفارت سعودی مشکوک بود

 هورنیوز، فرمانده نیروی انتظامی گفت: تعرض به سفارت عربستان موضوعی مشکوک است زیرا هیچ فرد انقلابی و دوستدار نظام به خودش اجازه چنین تعرضی را نمی دهد.

سردار سرتیپ «حسین اشتری» در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی ماده ۴۹ قانون دادرسی کیفری افزود: نیروی انتظامی موضوع حادثه سفارت عربستان را در دو سطح داخل و بیرون ناجا با جدیت در حال پیگیری است.

وی گفت: تصور من درباره این جریان و حادثه تعرض به سفارت عربستان موضوعی مشکوک است زیرا هیچ فرد انقلابی و دوستدار نظام، انقلاب و کشور به خودش اجازه چنین تعرضی را نمی دهد و در زمین دشمن بازی نمی کند هرچند نیتش هم نیت سوئی نباشد.

سردار اشتری افزود: ناجا از ابعاد مختلف موضوع را بررسی می کند و کسانی را که داخل آن تجمع بودند و موجب تحرکات خاص شدند شناسایی خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پیگیری موضوع سفارت عربستان در کنار اینکه بسیار مهم است اما موضوعی فرعی است، گفت: مسئله اصلی جنایت آل سعود ضد علمای اسلامی، جنایت آل سعود در فرودگاه و آن حادثه که همه می دانند، جنایت آل سعود در حادثه منا، در حمله به مردم مظلوم یمن و جنایت اخیر آنها در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر است.

سردار اشتری افزود: آل سعود بزرگترین جنایات را انجام داده است و کشورهایی که مدعی حقوق بشر و حتی مدعی حقوق حیوانات هم هستند چگونه به خودشان اجازه می دهند در برابر این حادثه سکوت کنند.

وی گفت: ناجا با قاطعیت تمام با هرگونه قانون شکنی بر اساس وظیفه ذاتی خود برخورد می کند زیرا ما در آستانه دو انتخابات مهم هستیم.

فرمانده ناجا افزود: برای برگزاری این دو انتخابات مهم، کشور باید آرامش و امنیت کامل داشته باشد که البته این گونه هست و کشور ما از امن‌ترین کشورهای منطقه و خارج از منطقه است.

سردار اشتری گفت: مردم ما به دلیل انسجام، هوشیاری، همدلی و هدایت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در بهترین وضع امنیتی است و انشاء‌الله انتخاباتی سالم، پرشور و در امنیت کامل خواهیم داشت و هرگونه مشکل احتمالی را قاطعانه پیشگیری و برخورد خواهیم کرد.

https://hoorkhabar.ir/592876کپی شد!
142