تقدیر اعضای شورای شهر اهواز از فعالیت های فرهنگی شهرداری در سالروز ۹ دی

به گزارش هورنیوز، مراسم روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت امسال در اهواز در حالی برگزار شد که شهرداری اهواز در فضاسازی و تبلیغات محیطی این مراسم سنگ تمام گذاشته و با برپایی غرفه نمایشگاه اینفوگرافی سازمان فرهنگی و ورزشی جنب مسجد اعظم در این مراسم مشارکت فعال داشته است.

چهارتن از اعضای شورای شهر در گفتگو با خبرنگار هورنیوز ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و محکومیت فتنه گران از فعالیت های فرهنگی شهرداری اهواز و برپایی نمایشگاهی دراین زمینه قدردانی کردند.

 

حجت السلام قربانعلی سعادت نیا اظهار کرد: مراسم خوبی برگزار شد و حضور مردم بسیار خوب بود اما انتظار حضور بیشتر نخبگان سیاسی و افرادی که در جامعه تاثیر گذارند را داشتیم.

وی افزود: نباید اینگونه فکر کنیم که ۹ دی گذشت و دیگر خطری ما را تهدید نمی کند یا گرامی داشت این روز تاثیری ندارد.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: اگر بدانیم که فتنه ای خطرناک تر از ۸۸ در راه است، هوشیاری مان را بیشتر می کنیم.

سعادت نیا عنوان کرد: پیام حماسه ۹دی بیداری است. باید دشمن و راه های نفوذ را شناخت و آن ها را بست، باید راه هایی که آب به آسیاب دشمن می ریزد را بست، باید ضعف ها را کمتر و نقاط قوت را بیشتر کرد.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم در یک کلام به تمامی پیام های ۹ دی که دشمن شناسی، ایثار و شهادت، گوش به فرمان رهبر بودن است، عمل می کنند .

این عضو شورای شهر اهواز در خصوص حضور شهرداری اهواز در این مراسم گفت: معاونت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز به سهم خود در این مراسم حضور داشت و نمایشگاه خوبی حاوی پیام های رهبر انقلاب و بنرهای مختلف برگزار کرد.

وی افرود: ای کاش تمامی دستگاه ها مانند شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی آن در این مراسم پای کار بودند.

 

همچنین سید محمد جواد رضوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز گفت: حضور مردم با توجه به بارندگی و شرایط جوی بسیار خوب بود که قابل تقدیر است.

وی افزود: حماسه ۹ دی پیام های متفاوتی برای هر قشر می تواند داشته باشد. مردم که خود رکن اصلی این حماسه عظیم بودند، از اول انقلاب همیشه در صحنه بودند.

رضوی خاطرنشان کرد: مردم در حماسه ۹ دی بصیرت خود را نشان دادند و ثابت کردند که از خواص جلوتر هستند. مردم همیشه در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشتند و تابع ولایت و رهبری هستند و همچنین مردم نشان دادند که پشتوان ولایت فقته هستند تا به کشورشان آسیبی نرسد.

وی ادامه داد: پیام حماسه ۹ دی برای مسئولان این است که آنها ببینند مسیر مردم کجاست و با آن هماهنگ شوند.

عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی به دشمنان نشان داد مردم همچنان پیشیبان ولایت هستند و با گذشت سالها از انقلاب ارزش های آن برای مردم سرد نشده است.

رضوی در خصوص فعالیت های شهرداری اهواز در مراسم ۹ دی گفت: هرکسی باید در حماسه ۹ دی سهم خود را ببیند و نسبت به آن اقدام کند، مجموعه شهرداری در این مراسم نمایشگاهی برپا کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

حسین حیدری عضو دیگر شورای شهر اهواز گفت: حضور مردم در مراسم ۹ دی مثل همیشه جای تقدیر داشت و مردم  همیشه در صحنه با وجود اطلاع رسانی ضعیف و کم بودن فضای برگزاری مراسم استقبال خوبی کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری مراسم این است که حماسه ۹ دی در اذهان مردم بماند.

حیدری خاطرنشان کرد: ۹ دی یک حماسه تاریخی بود که مردم با انقلاب تجدید میثاق کرده و مرز خود را با فتنه گران مشخص نمودند.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: مردم دیدند که هدف دشمن تقلب در انتخابات نیست و این بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده است.

وی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در مراسم ۹دی اهواز گفت: همین که مجموعه فرهنگی شهرداری اهواز اعم از معاونت فرهنگی و سازمان فرهنگی ورزشی در این مراسم حضور داشتند پاسخ برخی شبهات در این زمینه داده شد.

حیدری گفت: این کار باعث شد انگیزه حمایت از حماسه ۹ دی و محکوم کردن فتنه را ثابت کند. البته ما انتظار حضور پررنگ تری در این مراسم داشتیم اما همین که مسئولان فرهنگی ما نشان دادند کنار مردم هستند و فتنه ۸۸ را محکوم می کنند برای ما ثابت شد.

 

جانعلی خورشیدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: خط قرمز ما پیام و فرمان رهبری است، ایشان هر خط مشی و راهی را که برای ملت ایران ترسیم نمایند، ما باید لبیک گفته و پشت سر ایشان حرکت کنیم.

وی افزود: اگر کسی به غیر از این راه دیگری برود، بی راهه رفته است.

خورشیدی ادامه داد: حضور پرشور مردم در مراسم حماسه ۹ دی نشان دهنده این است که مردم ما بصریت دارند، همیشه در صحنه حضور دارند و خوب را از بد تشخیص می دهند. مردم سنگ تمام گذاشتند.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص فعالیت های شهرداری اهواز در حاشیه مراسم ۹ دی اهواز گفت: امیدوارم تمامی پیام ها و بیانات رهبر انقلاب که در این نمایشگاه بوده است را مردم دیده باشند لذا پیام های ایشان راهگشا هستند.

وی ادامه داد: هر چه در این زمینه کار شود، بازهم کم است اما  از مجموعه شهرداری برای برگزاری این نمایشگاه تشکر می کنیم.

https://hoorkhabar.ir/592336کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.