تنها گذاشتن ولایت نشانه خواب است/ تمامی مدیران و مسئولان باید حماسه ۹ دی را گرامی بدارند

به گزارش هورنیوز ؛ حجت الاسلام و امسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به روز صنعت ملی حفاری اظهار کرد: تمامی فداکاری ها و تلاش هایی که توسط صنعتگران در عرصه اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد، قابل تقدیر است.

وی افزود: هرکس چشمش به دست دشمن باشد خوار خواهد شد، هرکس به فکر گدایی از کاسه آمریکاست خوار خواهد شد و هرکس به دنبال اجرایی کردن شعار ما می توانیم است در برابر خداوند رو سفید است.

حاجتی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و مسئولان باید حماسه ۹ دی را گرامی بدارند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: مردم ما ۹دی درست به لحظه به میدان آمدند، در بعضی از شهرهای کشور افتخار می کنند که ۸ دیماه و یک روز قبل از به میدان آمدند اما در اهواز مردم ۷ دیماه وارد صحنه شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بیدار باشیم، این قلعه و سنگر می مانند، ملتی که بیدار باشد شکست نمی خورد.

حجت الاسلام حاجتی افزود: دشمن قبل از اینکه با شمشیر هجوم بیاورد، با خواب کردن هجوم می آورد و هرجا ملت خوابید امام به اسیری می رود و شهید می شود. تنها گذاشتن ولایت نشانه خواب است، گوش ندادن به ولایت نشانه خواب سنگین است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت شهدای مدافع حرم عنوان کرد: این عزیزان آمده اند تا بگویند دشمن بدان امروز ما در صحنه هستیم، خواب بر چشمان ما مستولی نمی شود و تا آخرین نفس مقابل شما خواهیم ایستاد.

امام جمعه موفت اهواز گفت: دوسال قبل از فتنه ۸۸ در سال ۸۶ اوباما طرحی را به عنوان زمینه سازی آشوب های داخلی امضا کرد که طی آن ۷۰۰ اتاق فکر، ۳۵ هزار مقاله تولید کردند، هشت دفتر ویژه در نقاط مختلف جهان برای ارتباط گیری با عناصر خودفروخته در ایران آمادگی داشتند.

حاجتی اظهار کرد: برخی امیدواری هایی برای آمریکا زنده کردند. آمریکایی ها اگر به وسیله عناصر خود فروخته داخل و افراد بی تحلیل و بی بصریت در تردیدند، می تواننند گلزار شهدای ما را ببینند که امروز نسل جوانی به میدان آمده است که آمده یک جرقه است و اگر کربلای دیگری به وجود آید، این دشمن است که منکوب می شود زیرا شعار ملت مرگ بر آمریکا است.

وی در پایان عنوان کرد: فتنه گران برانداز ضد ولایت فقیه بدانند، ملت ما با کسی که سر ناسازگاری با ولایت فقته دارد در هر مقام و پست و لباسی که باشد که سوابق وی نگاه نمی کند بلکه به لواحق او نگاه می کند.

https://hoorkhabar.ir/592332کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.