بختیاری زاده دوباره به استقلال اهواز بازگشت

وضع تیم فوتبال استقلال اهواز در لیگ برتر چندان تعریفی نیست و این تیم با قدرت به قعر جدول چسبیده و ول کن آن نیست. از طرفی مدیران و مالکان باشگاه به هیچ‌یک از تعهدات مالی خود عمل نکرده‌اند و به عبارتی برخی بازیکنان این تیم نه برای موفقیت تیمشان که برای حفظ آمادگی در این باشگاه که خبری از پول دادن در آن نیست، توپ می‌زنند.

به‌هرحال در این شرایط بی‌پول و بی‌انگیزگی، باشگاه استقلال اهواز که تنها پول، حلال مشکلات آن است دست به ابتکار جالبی زد و در تغییراتی شبه کودتا، علی حنطه سرمربی مشهدی و فعلی خود را شبانه برکنار و همان موقع سیاوش بختیاری زاده سرمربی اول فصل خود که او هم چندان نتایج خوبی با این تیم کسب نکرده بود را به سر کار برگرداند، کاری که شاید نمونه آن را در هیچ جای دنیا نمی‌توان یافت.

مدیران باشگاه استقلال اهواز که خودشتان آن‌قدر در این باشگاه جابه‌جا شدند که حتی متعصب‌ترین هواداران استقلال اهواز نیز اسامی و جایگاه‌های آنها را به علت شدت تغییرات فراموش کرده‌اند، در روزهای اخیر جلسات متعددی با علی حنطه سرمربی خود داشتند که ظاهراً با خواسته این سرمربی که همانا تقویت تیم با جذب چند بازیکن و همچنین حفظ بازیکنان شاخص فعلی است موافقت نکردند.

بر همین اساس، شب گذشته علی حنطه از تیم برکنار شد و سیاوش بختیاری زاده سرمربی که خودش این تیم را ۴۸ ساعت قبل از آغاز لیگ برتر بسته بود را مجدداً در رأس کادر فنی قرار دادند تا شاید این کار به منزله شوک، تیمشان را از این بحران نجات دهد.

سیاوش بختیاری زاده در ابتدای فصل به‌عنوان سرمربی استقلال اهواز مشغول به کار شد اما پس از دیدار با راه‌آهن در هفته هشتم از این تیم جدا شد. این در حالی بود که قرارداد بختیاری زاده تا امروز فسخ نشده بود و بازگشت وی به استقلال اهواز نیازی به عقد قرارداد جدید با این تیم نداشت.

کارون یعقوبی مدیرعامل چندهفته‌ای استقلال اهواز نیز در تماس خبرنگار مهر ضمن تائید این تغییرات، از ذکر جزئیات بیشتر این رفت‌وآمدها خودداری کرد ولی گفت که استقلال اهواز توان جذب بازیکنان مدنظر علی حنطه را نداشت و مجبور به قطع همکاری با این سرمربی شدیم.

به هر حال در لیگی که تیم‌هایش حتی برای سقوط نکردن به‌صورت میلیارد تومانی خرج می‌کنند، تیمی مثل استقلال اهواز که حتی گفته می‌شود یک دفتر کار درست‌وحسابی هم ندارد و هنوز چک‌هایی که مالکان آن بابت خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان به شرکت فولاد خوزستان داده‌اند، پاس نشده، مجبور است برای وارد کردن شوک به کارهای ارزان‌قیمت و حتی بدون هزینه روی بیاورد.

درد استقلال اهواز سرمربی نیست، نبود انگیزه است و انگیزه در شرایط فعلی تنها با پول وارد این باشگاه می‌شود. با این تغییرات بی‌شک نمی‌توان به اصلاح وضع باشگاه ریشه‌دار خوزستان امیدوار بود هر چند تجربه امسال استقلال اهواز نشان می‌دهد که این تغییرات هم چندان استوار نخواهد بود و باید گوش‌ها را کمی تیز کرد تا تغییرات را تا چه روز آینده شنید.

 

مهر
https://hoorkhabar.ir/591770کپی شد!
101