مهلت ۴۸ ساعت فدراسیون کشتی به منطقه آزاد اروند

حمید بنی تمیم  با اعلام اینکه فدراسیون کشتی با احترام به مردم غیور شهر و خون و شهادت، خرمشهر عزیز فرصتی دیگر در اختیار منطقه آزاد اروند گذاشت، اظهار کرد: رئیس فدراسیون کشتی طی نامه‌ای به رئیس سازمان منطقه آزاد اروند ۴۸ ساعت به این زمان فرصت داد تا شرایط را برای میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی در خرمشهر فراهم آورند.

وی در ادامه گفت: پس از این ۴۸ ساعت طی بازدیدی که از شرایط میزبانی خرمشهر خواهد شد، روز یکشنبه نتیجه نهایی در خصوص میزبانی مسابقات جهانی کشتی یا عدم آن در این شهرستان اعلام خواهد شد.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: در نامه رئیس فدراسیون کشتی از مسئولان مرتبط با امر در شهرستان خرمشهر خواسته شده که در زمان باقیمانده نسبت به محوطه سازی سالن محل برگزاری مسابقات، بهسازی و مرمت سقف، ایجاد سرویس‌های بهداشتی تمهیدات لازم را بیندیشد.

بنی تمیم افزود: از نخستین نشست انجام شده در مرداد ماه سال جاری علی‌رغم در اختیار داشتن اعتبارات لازم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان هنوز محل برگزاری این مسابقات اندک درصد باقیمانده تا اتمام کار پروژه را به پایان نرسانده است.

وی عنوان کرد: از طرفی دیگر علی‌رغم دستورات مدیرعامل منطقه آزاد اروند بخش سوم از اعتبارات به فدراسیون کشتی اختصاص نیافته است و مضاعف بر تاخیر مورد اشاره همکاری ناخوشایندی از سوی حوزه‌های مسئول در سازمان منطقه آزاد اروند با فدراسیون کشتی صورت گرفته است.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: لذا تصمیم گرفته شد با احترام به مردم غیور و شهید پرور خرمشهر، به منظور برپایی این رقابت‌ها در آن شهرستان فرصت ۴۸ ساعته‌ای در اختیار منطقه آزاد اروند قرار گیرد تا نسبت به اهتمام بیشتر برای میزبانی از این رقابت‌ها تلاش ورزد.

 

فارس

https://hoorkhabar.ir/590448کپی شد!
70