از تودیع تا تقدیر در سازمان منطقه آزاد اروند

به گزارش هورنیوز، اسماعیل زمانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره، در مراسم تودیع معاون پیشین فنی و عمرانی این سازمان گفت: خدمات و فعالیت های ارزنده و بنیادین آقای شریفی اصلی در طول خدمت خود در منطقه، در جهت عمران و آبادانی اروند، شایسته تقدیر و تشکر است. کارنامه درخشان و صادقانه و عاشقانه این مرد، در آبادان و خرمشهر یادگاری برای مردم خواهد بود.

وی در جمع معاونین و مدیران ستادی سازمان افزود: خدمات شایسته مهندس شریفی اصل در راستای تحقق اهداف ما در جهت آبادانی و عمران آسیب های به جا مانده از گذشته در آبادان و خرمشهر بود و امید است در آینده نزدیک از خدمات ارزنده وی در مناصب بایسته در خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برداری و استفاده خواهد شد.

در این مراسم، همچنین، از فعالیت ها و تلاش های شایسته و موثر سید ابراهیم میر موسوی، مدیر پیشین روابط عمومی و امور بین الملل نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

زمانی در این خصوص خاطر نشان کرد: وی که در دوران خدمت خود، تحولات بنیادین در معرفی سازمان به جامعه و انعکاس تلاش های واحدها و حوزه های گوناگون آن در سطح فراملی، ملی، استانی و محلی انجام داد، اکنون در جایگاه و نقش جدید خود در سازمان به عنوان مشاور امور بین الملل، آرزوی توفیق روز افزون را برای ایشان داریم.

https://hoorkhabar.ir/589434کپی شد!
49
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.