آغاز جابجایی دریایی زائران اربعین حسینی از بندر خرمشهر

با توجه به اعلام مدیر شرکت کشتیرانی والفجر ۸ شعبه خرمشهر از آغاز به‌کار خط  کشتیرانی مسیر خرمشهر به عراق از ابتدای آذرماه جاری، روز گذشته تعداد کثیری از زائران حسینی از بندر خرمشهر راهی بصره عراق شدند.

بنا بر اعلام مدیر کشتیرانی والفجر ۸ شعبه خرمشهر با هدف جابه‌جایی زائران اربعین با استفاده از کشتی فیروزه با ظرفیت ۲۳۶ مسافر اقدام به جابجایی آنان می‌کنیم.

جواد روح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از امروز نیز با لغو سفر دریایی خرمشهر -کویت و افزوده شدن کشتی برلیان با ظرفیت ۲۳۰ مسافر، در جهت جابه‌جایی سهل و راحت زائران اربعین اقدام می‌کنیم.

۲۰۱۵-۱۱-۲۳_۱۳-۴۵-۴۳

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین، از سوم آذرماه این دو فروند کشتی در شش سفر دریایی از ساعت شش تا ۱۷ اقدام به انتقال زائران اربعین از بندر خرمشهر به بصره خواهد کرد.

روح‌اللهی تصریح کرد: آن دسته از زائران اربعین حسینی که قصد سفر به عراق از طریق مرز آبی را دارند بایستی گذرنامه و ویزای معتبر به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: زائران می‌توانند جهت خرید بلیت علاوه بر مراجعه به دفاتر فروش خطوط مسافری، به دفتر شرکت کشتیرانی والفجر ۸ واقع در در مجاورت سالن مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر نیز مراجعه کنند.

مدیر شرکت کشتی‌رانی والفجر ۸ شعبه خرمشهر گفت: زائران اربعین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مورد نیازشان با شماره تلفن های ۰۹۳۸۲۳۶۲۵۹۸ و ۰۶۱۵۳۵۱۱۹۰۳ تماس حاصل کنند.

۲۰۱۵-۱۱-۲۳_۱۳-۴۶-۰۰

روح‌اللهی در پایان، نرخ هزینه سفر دریایی خرمشهر تا بندر بصره را ۸۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

بندر خرمشهر روزانه برای انتقال زائران اربعین به عراق سه شناور با ظرفیت تجمیعی ۵۴۰ نفر در نظر گرفته است.

https://hoorkhabar.ir/588685کپی شد!
59