شرکت ۲۵ هزار بسیجی در رزمایش‌ مدافعان حرم خوزستان

سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز در پایان مرحله نخست رزمایش مدافعان حرم استان اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی رزمایش که باید به آن بسیار توجه شود، تمرین آموزه‌های نظری نیروهاست که در پایگاه‌ها و گردان‌ها آن را فراگرفته‌اند.

وی افزود: این رزمایش که از روز گذشته با استقرار نیروهای عملیاتی آغاز شده در مرحله نخست، ۹ روز به طول می‌انجامد و مرحله دوم آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد: در این رزمایش بیش از ۲۵ هزار نیرو از ۱۴۲ گردان اعم از امام حسین(ع)، بیت‌المقدس، امام علی(ع)، کوثر، عاشورا و تمام پشتیبانی‌هایی که نیازمند این عملیات بزرگ است شرکت دارند.

وی مرور طرح‌های دفاعی و امنیتی، تشکیل پایگاه‌های فرماندهی، اعلام آمادگی همه جانبه به دشمنان خارجی و ارزیابی آمادگی نیروها و فرماندهی‌ها را از اهداف عمده این رزمایش ذکر کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام، داعشی‌ها و تکفیری‌ها با دیدن این رزمایش قطع به یقین به اهداف خود نرسیده و از صحنه خارج می‌شوند، چرا که رزمندگان ما به طور کامل آماده هستند.

شاهوارپور در پایان عنوان کرد: این رزمایش و برنامه منسجم برای دوستان انقلاب اسلامی، پیام دلگرمی، ایجاد روحیه و اعتماد را دارد و اینکه مردم بدانند فرزندان‌شان، بسیجیان، پاسداران، سربازان و ارتشیان برای مقابله با هر دشمنی به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش آماده‌اند.

فارس

https://hoorkhabar.ir/587126کپی شد!
93