سید شریف حسینی: خدمات شهری کارون به اهواز برگردد

شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی هورنیوز گفت، با اشاره به اینکه وزیر کشوربرای پاسخگویی به سوالات نمایندگان روز سه شنبه به کمیسیون شوراها می آید درباره محور سوال خود از رحمانی فضلی گفت: سوال بنده درمورد شهرستان شدن منطقه ای به نام کارون در اهواز است.

نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: در دولت نهم یک شبه با توافقی که رئیس جمهور انجام داده بود و چارچوب قانونی اش خوب رعایت نشده بود این کار انجام شد و اکنون پس از گذشت دو سال و نیم مرزش با اهواز مشخص نیست.

حسینی میزان ارایه خدمات شهری در کارون را پایین دانست و افزود: به همین دلیل مردم از این موضوع ناراضی هستند همچنین وعده هایی که به این شهرستان از لحاظ اعتباری داده شده بود و بنا بود امکانات بهتری داده شود محقق نشده است.

وی  اظهار داشت: درخواست ما از وزیر کشور در قالب سوال این است که با توجه به موافقت استان و جلسه ای که در استانداری برگزار شد خدمات شهری کارون به اهواز برگردد و از ظرفیت شهر اهواز و شهرداری آن برای خدمات شهری استفاده شود تا شرایط مقداری متعادل تر شود .مانند شمیرانات و شهرری که خدمات شهری آن با تهران است.

این نماینده اهواز در مجلس ادامه داد: ظرفیت و درآمد شهرداری کارون در حدی نیست که بتواند  در ۱۰ سال آینده نیز مشکلات موجود در کارون را برطرف کند.

https://hoorkhabar.ir/586133کپی شد!
128
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.