یک سیستم هماهنگ از مشهد و اهواز ارسال پیامک‌ به نمایندگان را مدیریت می‌کند

به گزارش هورنیوز: نادر قاضی‌پوربا اشاره به درگیری فیزیکی‌اش با حمید رسائی در حاشیه نشست علنی امروز که به ظاهر شوخی بود٬ اظهار داشت: رسائی دیروز به من بی‌احترامی کرد و به من دو مشت زد و می‌خواست آقای فرهنگی را هم کتک بزند که طرح ما را در مجلس نخوانند و امروز هم قصد داشت علیه مجلس امضا جمع کند به هر حال نمی‌شود در خانه ملت این‌گونه علیه مردم تصمیم‌گیری کرد.

وی افزود: آنها نتوانستند به اهدافشان برسند. مرجع و رهبر ما آیت‌الله خامنه‌ای است ما از مجتهد منچستر پیروی نمی‌کنیم فتوای مجتهد را قبول نداریم. رهبر و مرجع ما یکی است.

قاضی‌پور تصریح کرد: این درحالی است که ما برجام را تایید نکردیم ما طرحی برای کنترل برجام و رعایت چارچوب و خطوط قرمز رهبری و مصالح مورد تاکید از سوی شورای عالی امنیت ملی تهیه کردیم و براساس آن به دولت گفتیم باید عرض ۴ ماه برنامه‌اش را بدهد و ظرف ۲ سال به ۱۹۹ هزار سو دست یابد.

وی با بیان اینکه پیامک‌های بسیار زیادی برای جلوگیری از حمایت از برجام به نمایندگان ارسال شده خاطر نشان کرد: پیامک‌هایی به مضمون ارسال می‌شودکه ما کار اشتباهی کردیم که این طرح را به تصویب رساندیم. می‌گویند این کار خیانت به خون شهدا و دور از فرامین و خطوط قرمز مد نظر رهبری است اما وقتی توضیح می‌دهیم از ما تشکر می‌کنند.

قاضی‌پور در پایان با بیان اینکه ارسال پیامک‌ها از پیش برنامه‌ریزی شده است٬ یادآور شد: سیستم هماهنگی از مشهد و اهواز ارسال این پیامک‌ها به نمایندگان را مدیریت می‌کند

https://hoorkhabar.ir/585054کپی شد!
41