چراغ قرمزهای اهواز هوشمند می شوند

احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: باید هرچه سریع‌تر پروژه‌های در دست اجرا به اتمام و زمینه برای تردد عابران پیاده و همچنین خودروهای کلانشهر اهواز فراهم شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از پروژه‌های عمرانی شهر اهواز در وقت مقرر پیشرفت نکرده و زمینه را برای ایجاد گره‌های ترافیکی فراهم می‌کند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی طی چند روز آینده به پایان می‌رسید که این امر تأثیر بسزایی در کنترل بار ترافیکی کلانشهر اهواز به وجود می‌آورد.

وی عنوان کرد: فلکه دوم کیانپارس یکی از مهمترین گره‌های ترافیکی شهر اهواز است که با پیاده‌سازی طرح صحیح هندسی مشکل ترافیک این منطقه تا ۲۵درصد حل می‌شود.

سیاحی اظهار داشت: استفاده از پارکینگ ادارات و مدارس بعد از پایان زمان اداری از دیگر اقداماتی است که در راستای کنترل بار ترافیکی انجام می‌شود و در این‌باره پس از شناسایی کامل پارکینگ های قابل استفاده، این امر اجرایی می‌شود.

وی افزود: مشکل دیگر شهر اهواز گره ترافیکی به سبب ساخت مترو است که باید مسئولان مربوطه با اهتمام ویژه هرچه سریعتر کار را پیش ببرند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت:استفاده از دوربین مداربسته در خیابان سلمان فارسی جهت جلوگیری از تردد خودروها در این خیابان و سهولت تردد عابرین پیاده انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: علاوه بر آن نصب پل عابر پیاده مکانیزه  و هشت جهتی در چهارراه سلمان فارسی تا پایان دی ماه نیز صورت خواهد گرفت.

https://hoorkhabar.ir/583862کپی شد!
48