آغاز طرح آمارگیری املاک در شهر شوشتر

مهراب فلسفی زاده شهردار شوشتر اظهار کرد: طبق قانون (ماده ۹ قانون نوسازی و عمران شهری) شهرداری‌ها مکلفند هر پنج سال یکبار طرح آمارگیری از املاک را اجرا کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را ساماندهی بخش مسکن و برنامه ریزی در این راستا در دستگاه‌های استانی و کشوری دانست و افزود: آمار درست و دقیق می‌تواند مدیران و مسئولان را در تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی کمک کند.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه سرشماری از پنجم مهرماه جاری آغاز شده است تصریح کرد: در این طرح که توسط مأموران دارای کارت شناسایی با مراجعه به درب منازل در حال انجام است، نزدیک به ۴۵ هزار ملک در شوشتر آمارگیری خواهد شد.

فلسفی زاده ادامه داد: شهروندان لازم است تصویر کارت ملی و شناسنامه مالک یا مالکین، تصویر سند مالکیت (در صورت دارا بودن سند ثبتی) یا مبایعه نامه، تصویر وکالتنامه (در صورتی که از صاحب سند وکالت داشته باشند)، تصویر پروانه و پایان کار ساختمانی و سایر مجوزهای اخذ شده از شهرداری، تصویر افرازنامه ملک و کروکی ملک یا زمین (در صورت وجود) را جهت رؤیت مأموران ممیزی آماده داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: امید است که شهروندان با توجه به شعار سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی با مأموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند و بار دیگر از این آزمون همدلی و مشارکت با دولت موفق و سربلند بیرون آیند.

https://hoorkhabar.ir/583483کپی شد!
71