افتتاح نخستین مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم خانواده در خوزستان

عارف دانه کار سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش جوانان استان در مصاحبه اختصاصی با هورنیوز گفت : در رابطه با اولین مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده گفت: این مرکز روز چهارشنبه هفته گذشته هم زمان با سالروز ازدواج حضرت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) در شهرستان اهواز رسما افتتاح شد و مجوز آن از طرف معاونت فرهنگی امور ورزش و جوانان به محمد کفایت اهدا گردید.

وی افزود:کفایت پیش از این به مدت ۲ سال در زمینه مشاوره قبل از ازدواج، سمینار و کارگاه های آموزشی با اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته و حدود ۱۴ همایش و کارگاه آموزشی برگزار نمود.

دانه کار ادامه داد: با دعوت امور جوانان و از طرف وزارت ورزش و جوانان و همچنین با همکاری انجمن نظام روانشناسی کشور اقدام به اخذ مجوز این مرکز شد.

وی گفت: در مرکز ازدواج و تحکیم خانواده علاوه بر مشاوره های قبل و بعد از ازدواج مشاوره های فردی، گروهی، مهارت های زندگی و حتی مشاوره های تحصیلی نیز ارائه میگردد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: مجوز دومین مرکز مشاوره و تحکیم خانواده نیز در هفته آینده توسط آقای خجسته عضو انجمن علمی روانشناسان کشور اخذ خواهد شد.

دانه کار اضافه کرد: افراد علاقه مند با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و تعداد ۵ نفر با درخواست از مرکز مشاوره و تحکیم خانواده می توان اقدام به اخذ مجوز این مراکز نمایند.

وی خبرداد: مسابقات قرآنی ویژه جوانان و ورزشکاران که شامل رشته های قرآنی حفظ جزء۱و۳، حفظ احادیث موضوعی، تفسیر، دل نگاشته، حفظ آیات موضوعی همراه با تفسیر و حفظ مفاهیم هستند در نیمه اول آبان ماه برگزار می شود که سهم هر استان۱ نفر برای شرکت در مسابقات کشوری می باشد.

دانه کار از میزبانی سراسری سازمان های مردم نهاد کشور با عضویت ۹۰ نفر و همچنین ایجاد پاتوق های فرهنگی باهدف بهره گیری فکر و ایده جوانان و تقویت تعاملات سازنده میان آنان در سراسر استان و سلسله نشست هایی تحت عنوان گفت و گو جوانان خبر داد.

https://hoorkhabar.ir/582464کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.