شرایط مناسب برای سرمایه گذاری بخش توریسم درمانی در خوزستان

هوشمند صفایی در حاشیه آیین افتتاح بخش‌های داخلی و جراحی بیمارستان امیرالمومنین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از شرایط مناسب برای سرمایه گذاری در بخش توریسم درمانی در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: وجود فضای مناسب و کادرهای مجرب درمانی و زیرساخت‌های مناسب حمل و نقل دریایی، هوایی و ریلی می‌تواند خوزستان را به عنوان استان پایلوت در بخش توریسم درمانی معرفی کند.

وی از نگاه ویژه دولت به خوزستان سخن گفت و افزود: وجود سه بیمارستان از هشت بیمارستان تامین اجتماعی کشور در استان نشان از نگاه ویژه دولت به خوزستان دارد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افزایش هشت آمبولانس به مجموعه ناوگان حمل و نقل درمانی خوزستان در بخش مدیریت تامین اجتماعی در سال گذشته خبر داد و گفت: به دنبال افتتاح بیمارستان امیرکبیر اهواز در دهه فجر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درمان یکی از شاخص‌های توسعه کشور است و سیاست و رویکرد دولت تدبیر و امید و وزیر بهداشت، ارتقای بخش درمان و سلامت جامعه است و بر همین اساس طرح تحول سلامت در کشور به خوبی در حال اجرا است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان ادامه داد: با توجه به جمعیت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری زیرپوشش تامین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت مردم خوزستان را تشکیل می‌دهد ضروری است به دنبال ارائه خدمات مطلوب باشیم و با توجه به نگاه ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان و با در نظر گرفتن تمام شرایطی که در استان وجود دارد باید به سمت توسعه مراکز درمانی و بهداشتی پیش برویم.

صفایی تاکید کرد: قطعاً برخی شهرستان‌ها از امکانات درمانی سازمان تامین اجتماعی بهره‌ای ندارند اما با در نظر گرفتن تمام جوانب و توجیه فنی این مناطق، می‌توانند از این امکانات بهره مند شوند.

وی در پایان بیان کرد: بنابراین، نباید به شرایط موجود دلخوش بود بلکه باید مردم خوزستان طعم شیرین خدمت را در دولت یازدهم بچشند، باید دسترسی همه مردم جامعه به خدمات درمانی و بهداشتی بیشتر و بهتر شود.

 

https://hoorkhabar.ir/582362کپی شد!
88