قلاوند: آموزش های فنی و حرفه ای ضامن امنیت شغلی است

به گزارش هورنیوز ؛ رحمن قلاوند در اولین جلسه تیم اعزامی به شانزدهمین مسابقات ملی مهارت که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل با حضور برگزیدگان المپیاد استانی و مربیان برگزارشد، آموزش های فنی و حرفه ای را ضامن امنیت شغلی دانست و گفت: در پرتو آموزش های مهارتی و با عزمی راسخ می توان پله های ترقی و ثبات کاری را یکی یکی پشت سرگذاشت.

وی با اشاره به شرکت برگزیدگان المپیاد استانی در مسابقات ملی مهارت اظهارکرد: به رغم وجود کاستی ها و کمبود منابع مالی، اما از اصل موضوع که رسیدن به سکوی افتخار المپیاد جهانی و کسب پیروزی برای ملت شریف ایران است، نباید غافل شد.

قلاوند، مدیریت را در کنار وجود ضعف مالی و کمبودها دارای معنا دانست و افزود: اگر شخصی با داشتن امکانات و منابع، بتواند کار کند و موفق شود چندان کار شاخصی انجام نداده است. مدیریت کردن در کاهش ها و کمبودها معنی پیدا می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خاطرنشان کرد: البته ذکر این نکته ضروری است که رفع موانع و غلبه کردن بر کمبودها جزو اصولی است که باید در جهت آن تلاش کرد اما وجود شرایط تحریمی که در آن قرارگرفتیم و پایمردی هایی که ملت ایران از خود نشان دادند گویای این مطلب است که با دست خالی هم می توانیم در رقابت با کشورهای مجهز به مقام اول دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که باید از تفکر سنتی خارج شد، یاداوری کرد: باید نوع نگاه مان به کار و شکل آن با توجه به شرایط فعلی تغییر پیداکند و با توانمندی های موجود پیش برویم.

قلاوند با اشاره به کاهش ۷۰درصدی اعتبارات و منابع مالی در سال جاری بیان کرد: این کاهش سبب بروز مشکلاتی در کارگاه های آموزشی می شود اما سعی می کنیم به داشته های مان آسیب وارد نشود و با انگیزه مضاعف در رقابت ها شرکت کنیم.

https://hoorkhabar.ir/581549کپی شد!
83