گران شدن تعرفه برق در خوزستان مشکلات مردم را افزایش می دهد

ناصر صالحی نسب اظهار داشت: مردم خوزستان به سبب جنگ تحمیلی صدمات جدی از بعدهای مختلف سیاسی،اجتماعی،سرمایه انسانی و بسیاری دیگر از موضوعات دیده‌اند.

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان مردمی مومن و ولایت‌مدار بوده و با وجود مشکلات مختلف همواره از نظام اسلامی در برابر هجمه‌های دشمن تا آخرین قطره خون حمایت کرده است.

وی عنوان کرد: مشکلاتی مانند ریزگردها و بیکاری از مهم‌ترین مشکلات خوزستان بوده اما ما به عنوان نمایندگان مجلس باید تمام توان خود را برای بیان مشکلات هم‌استانی‌های شریف خوزستان در بعد ملی به مسئولان کلان کشور اعلام کنیم.

صالحی نسب با انتقاد از ۳ نماینده امضاء کننده مصوبه تعرفه گرانی برق در استان گرمسیر خوزستان اظهار داشت: این اقدام چه نادانسته و چه دانسته در استانی که بسیار مشکل دارد اقدامی ناسنجیده بود.

وی افزود: با گرانی تعرفه برق مشکلات مردم خوزستان بیش‌از‌پیش می‌شود و این عمل باید با عذرخواهی و جبران در حل مشکل توسط آن‌ها همراه باشد.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: ما به عنوان نماینده مردم موظفیم مشکلات مردم خوزستان را حل کنیم نه آنکه با اقدامات عجولانه و نسنجیده به مشکلات آن‌ها بیفزاییم.

وی عنوان کرد: نماینده‌های امضاء کننده تعرفه‌های برق در خوزستان باید در جبران اشتباه خود برآیند و با این نوع اقدامات سبب فشار بر هم‌استانی‌های خوزستانی نشوند.

https://hoorkhabar.ir/581519کپی شد!
80