کعبی از مدیران آینده باشگاه السد؟

حسین کعبی از تصمیمش برای مدیریت در باشگاه السد قطر پس از دوران بازیگری‌اش خبرداد.

 

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به این که سفر بودم، مدتی گوشی ام خاموش بود و چند روز پیش آن را روشن کردم و تاکنون هم هیچ صحبتی با تیمی نداشته ام.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر تیم ها بیشتر به فکر تیم‌ملی هستند و خیلی دیگر از تیم ها هم به تازگی مربی خود را تعیین کرده‌اند و هنوز بازیکنانی را که نیاز دارند، جذب نکرده اند و به نظرم هنوز فرصت زیادی باقی مانده است و من هم هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام.

ملی‌پوش سابق ایران گفت: اگر برای فصل آینده تیمی نداشته باشم، نگران نیستم. اگر تیم نداشته باشم و در خانه باشم، هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد. برای من اینکه تیمی پیدا شود یا نشود مهم نیست.

وی گفت: کسی که از فوتبال حسین کعبی شناخت داشته باشد می تواند در مورد او نظر دهد. به هر حال اگر امسال از فوتبال بیرون باشم، نگرانی خاصی ندارم.

کعبی خاطر نشان کرد: قراردادم با باشگاه استقلال خوزستان به پایان رسید و بازیکن آزاد محسوب می شوم. با این باشگاه جهت ادامه همکاری برای فصل آینده صحبتی نداشته ام. اینکه مربی تیم من را نخواهد، بستگی به سلیقه و تصمیمش دارد و من از این نظر ناراحت نیستم. به هرحال مربیان دوست دارند بازیکنانی را جذب کنند که به درد آن‌ها بخورند.

وی که سابقه بازی در تیم السد قطر را دارد، به دیدارش با مدیران این باشگاه و هم‌بازی‌هایش اشاره کرد و گفت: شب پیش از بازی فولاد با السد قطر در اهواز، مدیر باشگاه و هم بازی هایم با من تماس گرفتند که می خواهیم تو را ببینیم و من هم پیش آن‌ها رفتم. مسوولان باشگاه بسیار اصرار داشتند که با آن‌ها همکاری کنم و گفتند که دوست داریم پس از دوران بازیگری‌ات به قطر و پیش ما بیایی.

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان افزود: آن‌ها استقبال خیلی خوبی از من داشتند که در طول دوران فوتبالی ام در ایران چنین استقبالی را ندیده بودم. برای من خیلی جالب بود که پس از ۹، ۱۰ سالی که از حضورم در تیم السد می گذرد، هنوز آن‌ها به فکر من هستند و دوستم دارند.

وی بیان کرد: من به آن‌ها گفتم که دوست دارم به فوتبال کشورم کمک کنم و اگر هم قسمت شود به قطر می آیم که پیش شما باشم. قطری ها پیشنهاد خوبی به من دادند و تصمیم دارم که جزو مدیران باشگاه السد باشم، البته هنوز من برای فوتبال بازی کردن جا دارم.

https://hoorkhabar.ir/58034کپی شد!
102