بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راه روستایی اهواز

به گزارش هورنیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، سیدحسین میرشفیع امروز از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شده و قرار است در سفر دو روزه خود به خوزستان علاوه بر راه های روستایی اهواز از راه های روستایی واقع در مسیر باغملک، ایذه و دهدز شامل رامهرمز – باغملک، باغملک – ایذه و ایذه – دهدز دیدن کند.

وی امروز همچنین قرار است از پروژه های راه روستایی چهار ده، خنگ اژدر، پرچستان و پروژه های مسیر دیدن کند.

میرشفیع روز دوشنبه در سفر خود به سمت سوسن ایذه حرکت و از پروژه راه روستایی جنگه – فالح و راه های روستایی مسیر سوسن – جنگه – فالح به سمت چهار محال و بختیاری دیدن کند.

وی همچنین عصر امروز برای بازدید از راه های روستایی اندیکا به این شهرستان سفر می کند.

میرشفیع قرار است صبح سه شنبه از پروژه های راه روستایی کوشک به سمت شیمبار و چلو اندیکا و کتک للر مسجد سلیمان، للر – بازفت – امامزاده سادات – جاده موری و پروژه های مسیر دیدن کند.

وی در عین حال از اندیکا به سمت لالی حرکت کرده و از پروژه های راه روستایی تنگه حتی، کوه سرخ – چینی و آبنمای سیکوند و پل های خسارت دیده مسیر تنگه هتی که فروردین امسال بر اثر سیلاب آسیب دید دیدن کند.

میرشفیع پس از آن به سمت سردشت دزفول حرکت و از پروژه های راه روستایی این منطقه دیدن می کند.

امروز همچنین هیاتی از معاونان حوزه راه روستایی وزارت راه و شهرسازی وارد اهواز شده اند که قرار است از پروژه های راه روستایی آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، بستان و چذابه دیدن کنند.

https://hoorkhabar.ir/578464کپی شد!
42